عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تأخیر مجدد بازی Alone in the Dark تا ماه مارس دانلود مود بازی Bubble Shooter: Panda Pop برای اندروید دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر دانلود Pocket Monsters Rush 1.4.0 - بازی هجوم هیولاهای جیبی اندروید + مود دانلود بازی کم حجم The Last Spell – Dwarves of Runenberg برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   آرکید   دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه‌ای متقاطع است که توسط Fair Play Labs توسعه یافته و توسط GameMill Entertainment منتشر شده است. ا

دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر

Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه‌ای متقاطع است که توسط Fair Play Labs توسعه یافته و توسط GameMill Entertainment منتشر شده است. این دنباله Nickelodeon All-Star Brawl و هشتمین قسمت از سری Nickelodeon Super Brawl است. 

این بازی در 7 نوامبر 2023 برای نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X و سری S منتشر شد.

بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 به شما این امکان را می‌دهد تا آن را با بزرگترین و بهترین فهرست شخصیت‌های جنگی، از جمله همه شخصیت‌های جدید مانند باب اسفنجی، لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان، شاخک‌های اسکویدوارد، جیمی نوترون، و غیره معرفی کنید!

آپدیت بازی Update v1.2-TENOKE اضافه شد

ویژگی های جدید

  • شخصیت های جدید: بازی شامل 16 شخصیت جدید از کارتون های نیکلودئون مانند SpongeBob SquarePants، Teenage Mutant Ninja Turtles، Squidward Tentacles، Jimmy Neutron، Garfield، Ember، Donatello، Plankton، El Tigre، Jenny و موارد دیگر است.
  • مراحل جدید: بازی شامل 10 مرحله جدید از کارتون های نیکلودئون مانند Jellyfish Fields، Krusty Krab، the Technodrome، the Garfield Show house، the Ember Island Volcano، the Hidden Leaf Village و موارد دیگر است.
  • حالت های بازی جدید: بازی شامل حالت های بازی جدیدی مانند Arcade Mode، Story Mode، Online Multiplayer و Local Multiplayer است.
  • گیم پلی بهبودیافته: بازی دارای گیم پلی بهبود یافته ای با انیمیشن های جدید، حرکات جدید و مکانیزم های جدید است.

گیم پلی :

بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را سفارشی سازی کرده و با کاستوم مورد علاقه خودشان وارد این تجربه شوند. بازی دارای یک کمپین تک نفره جدید بوده و می‌توانید بر جهان نیکلدئون تسلط کافی داشته باشید. گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه قبلی جدید شده و می‌توانید صداهای واضح، انیمیشن‌های و حالت میمیک‌های جدیدی داشته باشید. مراحل بازی هم با مجموعه‌های حرکتی جدید نوسازی شده و می‌توانید در مراحل از آن‌ها استفاده کنید. بازی یک سری مبارزین جدید هم داشته و از جهان‌های دیگر وارد شده‌اند. اکنون خود کاراکترها هم در نحوه بازی هر شخصیت تاثیرگذار خواهند بود.

بخش آنلاین :

یکی از قابلیت های فوق العاده این بازی این است که در بخش آنلاین میتوانید با 4 نفر از دوستان خود به رقابت بپردازید و مهارت های خود را با شخصیت های محبوب کارتونی به نمایش بگذارید. اینکه بخواهید با چه سبکی مبارزه را آغاز کنید بستگی به شما و شخصیتی که انتخاب میکنید دارد برخی از شخصیت های موجود از قدرت و مهارت بدنی بیشتری نسبت به دیگری برخوردار هستند اما تمامی کاراکترها یک حرکت پایانی خاص را ارائه میدهند، از شخصیت های موجود در این گیم میتوان به : مایکل انجلو، لئوناردو، رافائل، داناتلو، لینکون، سندی، باب اسفنجی، پاتریک، اوبلینا، نیگل، لوسی، هلگا، دایناسور خشمگین، ZIM، دنی و دیگر شخصیت های Nickelodeon اشاره نمود. بازی در محیط های مختلف صورت میگیرد و میتوان گفت بیشتر از 10 موقعیت مختلف در گیم وجود دارد که برای جذابیت مبارزه ها میتوانید در آنها قرار بگیرید، برخی از شخصیت ها ممکن است سلاحی در اختیار داشته باشند و برخی از آنها با دست خالی بخواهند مبارزه کنند و همین موضوع یکی از برتری ها نسبت به دیگری است البته همه چیز بستگی به مهارت شما در هنگام مبارزه دارد اینکه در چه زمان بخواهید گارد بگیرید و از خود دفاع کنید یا در چه زمانی بخواهید به حریفان حمله ور شوید از تکنیک ها و حرکت نهایی استفاده کنید. برای اینکه مشخص شود کدام بازیکن بیشترین ضربه را نسبت به حریف وارد کرده در پایین صفحه میزان درصد مبارزه بطور دقیق مشخص میشود تا بتوانید برتری خودتان را نسبت به حریفان مشاهده نمایید. اینکه کدام شخصیت میتواند برتری بیشتر را داشته باشد مشخص نیست باید با انتخاب کردن آنها وارد میدان مسابقه شوید از تمامی قابلیت های شخصیت خود استفاده نمایید تا پیروزی های بیشتر را بدست آورید.

نقد و بررسی

Nickelodeon All-Star Brawl 2 با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. بسیاری از منتقدان از محتوای جدید بازی، گیم پلی بهبود یافته و حالت های بازی جدید تمجید کردند.

در وب سایت راتن تومیتوز، این بازی دارای امتیاز 85 درصد بر اساس 20 نقد است. در وب سایت متاکریتیک، این بازی دارای امتیاز 82 از 100 بر اساس 15 نقد است.

** نظر منتقدان در مورد Nickelodeon All-Star Brawl 2 **

  • "Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه‌ای عالی برای طرفداران Nickelodeon است. بازی دارای فهرست شخصیت‌های گسترده، گیم پلی سرگرم‌کننده و حالت‌های بازی متنوعی است." - GameSpot
  • "Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه‌ای مناسب برای کودکان و بزرگسالان است. بازی دارای شخصیت‌های دوست‌داشتنی، گیم پلی ساده و سرگرم‌کننده‌ای است." - IGN
  • "Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه‌ای عالی برای طرفداران Nickelodeon و بازی‌های مبارزه‌ای است. بازی دارای فهرست شخصیت‌های گسترده، گیم پلی سرگرم‌کننده و حالت‌های بازی متنوعی است." - Nintendo Life

جوایز

Nickelodeon All-Star Brawl 2 نامزد دریافت چندین جایزه شده است، از جمله:

  • بهترین بازی مبارزه ای در The Game Awards 2023
  • بهترین بازی خانوادگی در The Game Awards 2023
  • بهترین بازی چند نفره در The Game Awards 2023

نتیجه

Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک بازی مبارزه ای متقاطع عالی است که برای طرفداران کارتون های نیکلودئون از هر سنی لذت بخش است. این بازی دارای محتوای جدید فراوان، گیم پلی بهبود یافته و حالت های بازی جدید است.

ویژگــی های بازی
    - شخصیت های متنوع
    - گیم پلی خوب
گالری تصاویر
دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1: دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2: فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3: به نصب بازی بپردازید.

4: از اجرای بازی لذت ببرید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 6.7 گیگابایت
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 برای کامپیوتر - Download

دانلود آپدیت بازی Update v1.2-TENOKE با لینک مستقیم
دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش