عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی JLeague Winning Eleven 2001 We 11 World V 19.1 Qatar 2022 برای پلی استیشن 1 دانلود مود بازی باشگاه دارت ها Darts Club برای اندروید دانلود بازی Europa Universalis IV – Winds of Change برای کامپیوتر دانلود مود Fruit Ninja 2 MOD v2.44 - بازی فرویت نینجا 2 اندروید دانلود Hellboy Web of Wyrd - نسخه کم حجم بازی پسر جهنمی برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود She Came to Me 2023 - فیلم او نزد من آمد

دانلود She Came to Me 2023 - فیلم او نزد من آمد

دانلود فیلم او سمت من آمد با زیرنویس فارسی She Came to Me 2023 فیلم او نزد من آمد ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p کاندیدای جایزه بهترین موسیقی متن او نزد من آمد یک فیلم کمدی رما

دانلود She Came to Me 2023 - فیلم او نزد من آمد

دانلود فیلم او سمت من آمد با زیرنویس فارسی She Came to Me 2023

فیلم او نزد من آمد ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

کاندیدای جایزه بهترین موسیقی متن

او نزد من آمد یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ربکا میلر است. در این فیلم پیتر دینکلیج، مریسا تومی، یوانا کولیگ، برایان دارسی جیمز و ان هتوی به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

داستان فیلم دربارهٔ یک آهنگساز افسرده به نام استیون است که پس از مرگ همسرش، الهام خود را از دست داده است. یک روز، او با یک زن جوان به نام لورا آشنا می‌شود که او را به یاد همسرش می‌اندازد. استیون و لورا شروع به دوستی می‌کنند و استیون کم‌کم الهام خود را دوباره پیدا می‌کند.

فیلم او نزد من آمد با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانه میلر، فیلمی احساسی و دلنشین است که به موضوعاتی مانند عشق، مرگ و الهام می‌پردازد. این فیلم با بررسی تأثیرات عشق بر زندگی انسان، به ما یادآوری می‌کند که عشق می‌تواند به ما کمک کند تا بر هر چالشی غلبه کنیم.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.4 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 707 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 494 مگابایت]

نقد فیلم

فیلم او نزد من آمد با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان از بازی‌های خوب بازیگران، به ویژه دینکلیج و تومی، تمجید کردند. همچنین، کارگردانی میلر نیز مورد تحسین قرار گرفت.

در وب‌سایت راتن تومیتوز، فیلم او نزد من آمد با امتیاز ۸۸ درصد بر اساس ۱۲۳ نقد تأیید شده است. در وب‌سایت متاکریتیک، فیلم با میانگین امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ بر اساس ۳۰ نقد، مورد تحسین قرار گرفت.

جوایز

فیلم او نزد من آمد در چندین جشنوارهٔ فیلم، نامزد دریافت جایزه شده است. این فیلم در جشنوارهٔ فیلم ساندنس ۲۰۱۹، جایزهٔ بهترین فیلمنامهٔ اصلی را دریافت کرد. همچنین، پیتر دینکلیج برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود She Came to Me 2023 - فیلم او نزد من آمد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش