عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی شبیه سازی Sweet Transit برای کامپیوتر بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند! چرا باید King را در Tekken 8 انتخاب کنید؟ خرید ارزان چیت اورجینال و حرفه ای بازی Sea of Thieves دانلود مود Coin Master 3.5.1611 - بازی استاد سکه اندروید
صفحه اصلی   اندروید   دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود

دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود

دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود بازی Very Little Nightmares یک بازی پازل-ماجراجویی ترسناک است که توسط استودیوی Tarsier Studios توسعه یافته و توسط Bandai Namco En

دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود

دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود

بازی Very Little Nightmares یک بازی پازل-ماجراجویی ترسناک است که توسط استودیوی Tarsier Studios توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment در سال 2019 برای پلتفرم های iOS و Android منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی بر بازی Little Nightmares است که در سال 2017 منتشر شد.

در بازی Very Little Nightmares، بازیکن کنترل Six، دختر کوچکی با بارانی زرد را بر عهده می گیرد. Six در یک عمارت تاریک و مرموز به نام The Nest به دام افتاده است و باید از طریق حل پازل ها و فرار از دست دشمنان از آن فرار کند.

بازی Very Little Nightmares دارای محیط های تاریک و ترسناکی است که با استفاده از گرافیک دو بعدی کارتونی ترسیم شده اند. بازی همچنین دارای موسیقی متن وهم انگیزی است که به ایجاد حس ترس و اضطراب در بازیکن کمک می کند.

بازی Very Little Nightmares دارای چهار فصل مختلف است که هر فصل چالش برانگیزتر از قبل است. در هر فصل، بازیکن باید با دشمنان جدیدی روبرو شود و پازل های جدیدی را حل کند.

بازی Very Little Nightmares یک بازی کوتاه اما مهیج است که برای طرفداران بازی های ترسناک و پازل-ماجراجویی بسیار مناسب است. بازی دارای محیط های تاریک و ترسناک، موسیقی متن وهم انگیز و داستانی جذاب است.

برخی از نکات مثبت بازی عبارتند از:

  • محیط های تاریک و ترسناک
  • موسیقی متن وهم انگیز
  • داستان جذاب
  • پازل های چالش برانگیز

برخی از نکات منفی بازی عبارتند از:

  • بازی کوتاه است
  • بازی ممکن است برای برخی از بازیکنان خیلی ترسناک باشد

جمع بندی

بازی Very Little Nightmares یک بازی پازل-ماجراجویی ترسناک کوتاه اما مهیج است که برای طرفداران این ژانر بسیار مناسب است. بازی دارای محیط های تاریک و ترسناک، موسیقی متن وهم انگیز و داستانی جذاب است.

ویژگی های نسخه مود :

  • Paid
ویژگــی های بازی
    گیم پلی ترسناک بقاء
    داستان جذاب و پرکشش
    طراحی هنری زیبا و منحصر به فرد
    موسیقی متن و جلوه های صوتی
    پازل های چالش برانگیز
    دشمنان متنوع و ترسناک
گالری تصاویر
دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Very Little Nightmares 1.2.2 - بازی کابوس های بسیار کوچک + مود - Download

دانلود فایل نصبی نسخه مود Very Little Nightmares 1.2.2 Mod [46 MB]
دانلود فایل دیتا نسخه مود File OBB Very Little Nightmares 1.2.2 [390 MB]
گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش