عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Deepest Chamber Resurrection - بازی عمیق ترین رستاخیز اتاق دانلود بازی ARK Scorched Earth Ascended برای کامپیوتر GreedFall 2: The Dying World – اطلاعات جدید در اوایل سال 2024 منتشر می شود دانلود مود بازی جعبه دنده GearBox برای اندروید بررسی بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader: تجربه‌ای حماسی و چالش برانگیز در دنیای تاریک و بی رحم Warhammer 40,000
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   سوم شخص   جهان آزاد   دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه

دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه

دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه بازی Assassin's Creed Chronicles: Russia یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط Climax Studios توسعه یافته و توسط Ubisof

دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه

دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه

بازی Assassin's Creed Chronicles: Russia یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط Climax Studios توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی در سال 2015 برای Microsoft Windows، PlayStation 4، PlayStation Vita و Xbox One منتشر شد.

داستان بازی در روسیه تزاری در قرن شانزدهم اتفاق می افتد. بازیکنان در نقش Nikolai Orelov، یک استاد اساسین، بازی می کنند که به دنبال انتقام مرگ استادش است. Nikolai باید از طریق مسکو نفوذ کند و افراد قدرتمندی را که در مرگ استادش نقش داشتند، ترور کند.

بازی Assassin's Creed Chronicles: Russia به دلیل گرافیک زیبا، گیم پلی هیجان انگیز و داستان جذاب خود مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی یک انتخاب عالی برای طرفداران بازی های Assassin's Creed است. شما می توانید مجموعه ی کامل بازی های Assassin's Creed را از گیم تن دریافت کنید.

داستان بازی

نیکولای اورلوف، یک استاد اساسین، در روسیه تزاری زندگی می کند. او پس از مرگ استادش، به دنبال انتقام است. او می داند که افراد قدرتمندی در پشت مرگ استادش هستند و باید آنها را از بین ببرد.

نیکولای به مسکو می رود و شروع به نفوذ به کاخ تزار می کند. او باید از میان نگهبانان و دشمنان خود عبور کند تا به افراد مورد نظرش برسد.

نیکولای در طول بازی با شخصیت های مختلفی آشنا می شود که هر کدام داستان خود را دارند. او همچنین با چالش های مختلفی روبرو می شود که باید آنها را پشت سر بگذارد.

در نهایت، نیکولای موفق می شود انتقام استادش را بگیرد. او افراد قدرتمندی را که در مرگ استادش نقش داشتند، ترور می کند.

پایان

بازی اساسین کرید : تاریخچه روسیه یک بازی اکشن-ماجراجویی جذاب و سرگرم کننده است. این بازی دارای گرافیک زیبا، گیم پلی هیجان انگیز و داستان جذابی است که بازیکنان را تا آخر بازی درگیر می کند.

اگر به دنبال یک بازی اکشن-ماجراجویی با تم تاریخی هستید، بازی اساسین کرید : تاریخچه روسیه یک انتخاب عالی است.

داستان خلاقانه

شما یک قاتل جوان هستید که در روسیه قرن شانزدهم زندگی می کنید. شما توسط بهترین ها آموزش دیده اید و آماده هستید تا اولین ماموریت خود را انجام دهید.

وظیفه شما نفوذ به کاخ تزار و ترور یکی از مشاوران مورد اعتماد او است. مشاور یک مرد فاسد است که از قدرت خود برای منافع شخصی سوء استفاده می کند. شما می دانید که کشتن او خطرناک خواهد بود، اما مصمم هستید که عدالت را اجرا کنید.

در شب ترور، شما به طور مخفیانه وارد کاخ می شوید. شما راه خود را به اتاق مشاور می پیمایید و او را روبرو می کنید. او از دیدن شما تعجب می کند، اما به سرعت به خودش می آید و شمشیرش را می کشد.

نبردی سخت در می گیرد. مشاور یک شمشیرزن ماهر است، اما شما بهتر آموزش دیده اید. در نهایت او را شکست می دهید و ضربه مرگبار را وارد می کنید.

شما از کاخ به طور نامحسوس فرار می کنید و ماموریت شما با موفقیت انجام می شود. شما جهان را از شر یک مرد فاسد خلاص کرده اید و ثابت کرده اید که یک قاتل لایق هستید.

ویژگــی های بازی
    گرافیک زیبا با سبک هنری منحصر به فرد
    گیم پلی هیجان انگیز با ترکیبی از مخفی کاری، مبارزه و اکتشاف
    داستان جذاب در مورد انتقام و رستگاری
    شخصیت های دوست داشتنی و به یاد ماندنی
    جهان باز زیبا و غنی با جزئیات فراوان
گالری تصاویر
دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8 or Windows 8.1 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTS450 or AMD Radeon HD5770 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Video Drivers: nVidia GeForce 347.52 and AMD Catalyst Omega 14.12

راهنمــای نصــب بازی

نکته : نسخه Black BOX بازی Assassins Creed Chronicles Russia کامل بوده و فقط زبان های غیر از انگلیسی از آن حذف شده اند و هیچ گونه تغییری در کیفیت ویدئو ها و تکسچرهای بازی ایجاد نشده است .

مشخــصات فایــل
  • حجم: 1.4 گیگابایت
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Assassins Creed Chronicles Russia - بازی اساسینز کرید تاریخچه روسیه - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود بازی Marvels Wolverine برای کامپیوتر دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر دانلود بازی Astor Blade of the Monolith برای کامپیوتر
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش