عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی TEVI دانلود ترینر بازی Dragon’s Dogma 2 دانلود مود بازی حکم پلاس برای اندروید دانلود بازی Far Cry New Dawn برای کامپیوتر دانلود مود بازی جهان هیولا Monster World: Survival.io برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   دوبله فارسی   دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی

دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی

دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim یک بازی ویدئویی استراتژی هم‌زمان است که در سال 2009 توسط استودیو ۱C:In

دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی

دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی

Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim یک بازی ویدئویی استراتژی هم‌زمان است که در سال 2009 توسط استودیو ۱C:Ino-Co ساخته و توسط پاردوکس اینتراکتیو منتشر شد. این بازی دنباله‌ای بر بازی Majesty: The Fantasy Kingdom Sim 2000 است. 

در Majesty 2، بازیکنان نقش یک حاکم را بر عهده می‌گیرند که باید یک پادشاهی خیالی را اداره کند. بازیکنان باید ساختمان‌ها و جادو را بسازند، قهرمانان را استخدام کنند و از پادشاهی خود در برابر دشمنان دفاع کنند.

یک ویژگی منحصر به فرد Majesty 2 این است که بازیکنان کنترل مستقیمی بر قهرمانان ندارند. بازیکنان باید با اعطای عنوان، امتیازات و منابع، قهرمانان را برای انجام کارهای مورد نظر خود تشویق کنند.

Majesty 2 یک بازی استراتژی چالش برانگیز و سرگرم کننده است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا پادشاهی خود را به روشی منحصر به فرد بسازند.

در اینجا برخی از ویژگی های بازی Majesty 2 آورده شده است:

  • کنترل غیرمستقیم بر قهرمانان: بازیکنان نمی توانند به طور مستقیم قهرمانان را کنترل کنند، بلکه باید با اعطای عنوان، امتیازات و منابع، آنها را برای انجام کارهای مورد نظر خود تشویق کنند.
  • تنوع در ساختمان ها و جادو: بازیکنان می توانند طیف گسترده ای از ساختمان ها و جادوها را بسازند تا پادشاهی خود را تقویت کنند.
  • دشمنان متنوع: بازیکنان باید از پادشاهی خود در برابر انواع مختلف دشمنان، از جمله هیولاها، جادوگران و سایر پادشاهان محافظت کنند.
  • محیط های متنوع: بازیکنان می توانند پادشاهی خود را در انواع مختلف محیط ها، از جمله کوه ها، جنگل ها و بیابان ها بنا کنند.

Majesty 2 یک بازی استراتژی عالی برای بازیکنانی است که به دنبال یک چالش جدید هستند. بازی دارای تنوع زیادی در ساختمان ها، جادو و دشمنان است و بازیکنان می توانند پادشاهی خود را به روشی منحصر به فرد بسازند.

گالری تصاویر
دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی - Download

دانلود دوبله صنوبر(امپرور) - پارت 1
دانلود دوبله صنوبر(امپرور) - پارت 2
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی آی جی آی 2 IGI 2 Covert Strike + دوبله فارسی دانلود Stronghold Crusader 1 - دوبله فارسی جنگ های صلیبی نسخه اصلی دانلود Stronghold Crusader Extreme - دوبله فارسی بازی جنگ های صلیبی مفرط دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 دانلود Resident Evil 4 - دوبله فارسی بازی شیطان مقیم 4

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش