عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Wing Fighter 1.7.611 - بازی جنگنده بالدار اندروید + مود دانلود مود بازی Good Pizza Great Pizza برای اندروید دانلود مود Warpath: Ace Shooter - بازی اکشن و جذاب مسیر جنگ اندروید دانلود بازی UNCHARTED Legacy of Thieves Collection برای کامپیوتر نسخه ریمستر Monster Hunter Stories در 24 خرداد منتشر می‌شود
صفحه اصلی   اندروید   بازی مسابقه ای   دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود

دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود

دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود بازی Shape Shifting یک بازی مسابقه‌ای با عنصر تغییر شکل است که توسط Sixcube برای دستگاه‌های اندروید منتشر شده است. در این باز

دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود

دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود

بازی Shape Shifting یک بازی مسابقه‌ای با عنصر تغییر شکل است که توسط Sixcube برای دستگاه‌های اندروید منتشر شده است. در این بازی، شما باید با تغییر شکل به موجودات مختلف، از موانع و رقبای خود عبور کنید.

بازی Shape Shifting دارای ویژگی های زیر است:

  • امکان تغییر شکل به موجودات مختلف
  • وجود سطوح هیجان انگیز با انواع محیط ها
  • شخصیت های قابل تغییر
  • گیم پلی رضایت بخش و سرگرم کننده برای همه!

برای بازی کردن Shape Shifting، ابتدا باید آن را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب بازی، شما می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به صورت مهمان وارد شوید. پس از ورود به بازی، شما می توانید آموزش بازی را مشاهده کنید تا با نحوه بازی کردن آشنا شوید.

در بازی Shape Shifting، شما می توانید با تغییر شکل به موجودات مختلف، از موانع و رقبای خود عبور کنید. هر موجود دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشد، بنابراین شما باید با توجه به شرایط، موجود مناسب را انتخاب کنید.

بازی Shape Shifting یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که دارای ویژگی های مختلفی مانند تغییر شکل، سطوح هیجان انگیز و شخصیت های قابل تغییر می باشد. اگر به بازی های مسابقه ای علاقه دارید، حتما بازی Shape Shifting را امتحان کنید.

در اینجا توضیحات بیشتری در مورد ویژگی های بازی Shape Shifting آورده شده است:

  • امکان تغییر شکل به موجودات مختلف: در بازی Shape Shifting، شما می توانید به موجودات مختلفی مانند گربه، سگ، اسب، پرنده و حتی ماشین تغییر شکل دهید. هر موجود دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشد، بنابراین شما باید با توجه به شرایط، موجود مناسب را انتخاب کنید.
  • وجود سطوح هیجان انگیز با انواع محیط ها: بازی Shape Shifting دارای سطوح متنوعی با انواع محیط ها مانند جنگل، شهر، بیابان و دریا می باشد. هر سطح دارای چالش های خاص خود می باشد، بنابراین شما باید استراتژی خود را برای هر سطح تنظیم کنید.
  • شخصیت های قابل تغییر: در بازی Shape Shifting، شما می توانید شخصیت خود را با انتخاب لباس، کلاه و سایر لوازم جانبی تغییر دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد شخصیت خود را منحصر به فرد کنید.
  • گیم پلی رضایت بخش و سرگرم کننده برای همه!: بازی Shape Shifting دارای گیم پلی ساده و سرگرم کننده ای است که برای همه مناسب می باشد. شما می توانید با دوستان و خانواده خود به بازی کردن این بازی بپردازید و از آن لذت ببرید.

در اینجا چند نکته برای بازی بهتر Shape Shifting آورده شده است:

  • به محیط بازی توجه کنید و شکل مناسب را برای هر محیط انتخاب کنید.
  • از مهارت‌های تغییر شکل خود به طور استراتژیک استفاده کنید.
  • از موانع و رقبای خود دوری کنید.
  • با جمع‌آوری سکه‌ها، شخصیت‌های جدید و قدرت‌های جدید را باز کنید.

در مجموع، بازی Shape Shifting یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که دارای ویژگی های مختلفی مانند تغییر شکل، سطوح هیجان انگیز و شخصیت های قابل تغییر می باشد. اگر به بازی های مسابقه ای علاقه دارید، حتما بازی Shape Shifting را امتحان کنید.

ویژگی های نسخه مود :

پول بینهایت

حذف تبلیغات

ویژگــی های بازی
    سطوح هیجان‌انگیز با انواع محیط‌ها
    شخصیت‌های قابل تغییر
    گیم‌پلی رضایت‌بخش و سرگرم‌کننده برای همه
گالری تصاویر
دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود - Download

دانلود نسخه مود Shape Shifting 1.8.6 Mod [82 MB]
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Earn to Die Rogue - هک بازی کشتن زامبی های سرکش اندروید دانلود مود Draw & Break It! - هک بازی بکش و بشکنش اندروید دانلود مود Peugeot Pars - هک بازی ماشین بازی پژو پارس اندروید دانلود مود Ultimate Car Driving Simulator - هک بازی شبیه ساز رانندگی اندروید دانلود مود Epic Race 3D Parkour Game - هک بازی مسابقه حماسی سه بعدی پارکور اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش