عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بازی Marvel's Blade ظاهراً از ژانویه 2022 در حال توسعه است دانلود بازی Darksiders Warmastered Edition برای کامپیوتر نسخه گلد بازی Resident Evil 4 منتشر شد دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Chained Echoes برای کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   بازی کژوال   دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود

دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود

دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود بازی The Battle Cats یک بازی استراتژی برج دفاعی (tower defense) است که توسط PONOS Corporation برای دستگاه های iOS و Android توسعه

دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود

دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود

بازی The Battle Cats یک بازی استراتژی برج دفاعی (tower defense) است که توسط PONOS Corporation برای دستگاه های iOS و Android توسعه و منتشر شده است. در این بازی، شما باید با جمع آوری گربه های مختلف و آموزش آنها، از پایگاه خود در برابر حملات دشمنان دفاع کنید.

بازی The Battle Cats دارای ویژگی های زیر است:

  • امکان جمع آوری و آموزش گربه های مختلف با توانایی های منحصر به فرد
  • وجود صدها مرحله مختلف برای چالش کشیدن
  • امکان ارتقاء گربه ها و تبدیل آنها به اشکال قدرتمندتر
  • وجود انواع مختلف دشمنان با حملات منحصر به فرد
  • امکان استفاده از آیتم های مختلف برای تقویت گربه ها یا تضعیف دشمنان

برای بازی کردن The Battle Cats، ابتدا باید آن را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب بازی، شما می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به صورت مهمان وارد شوید. پس از ورود به بازی، شما می توانید آموزش بازی را مشاهده کنید تا با نحوه بازی کردن آشنا شوید.

در ابتدای بازی، تعداد کمی از گربه ها در دسترس شما هستند. اما با پیشرفت در بازی، شما می توانید گربه های جدیدی را جمع آوری کنید و آنها را آموزش دهید. هر گربه دارای توانایی های منحصر به فرد خود می باشد، بنابراین شما باید با توجه به استراتژی خود، گربه های مناسب را برای دفاع از پایگاه خود انتخاب کنید.

برای آموزش گربه ها، شما باید از XP و آیتم های مختلف استفاده کنید. XP را می توانید با تکمیل مراحل مختلف به دست آورید. آیتم های مختلف را می توانید از طریق صندوق های گنج یا فروشگاه درون بازی به دست آورید.

پس از آموزش گربه ها، شما می توانید آنها را در میدان نبرد مستقر کنید تا از پایگاه شما در برابر حملات دشمنان دفاع کنند. شما می توانید با ضربه زدن روی گربه ها، آنها را در میدان نبرد جابجا کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی پایگاه خود، از Cat Cannon استفاده کنید تا به دشمنان آسیب بزنید.

هدف اصلی بازی The Battle Cats، دفاع از پایگاه خود در برابر حملات دشمنان و تکمیل تمام مراحل است. با پیشرفت در بازی، دشمنان قدرتمندتر می شوند، بنابراین شما باید گربه های خود را آموزش دهید و آنها را ارتقا دهید تا بتوانید از پایگاه خود دفاع کنید.

بازی The Battle Cats یک بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز است که دارای گیم پلی ساده اما جذاب می باشد. اگر به بازی های استراتژی برج دفاعی علاقه دارید، حتما بازی The Battle Cats را امتحان کنید.

ویژگی های نسخه مود :

  • Unlimited Cat Spam
ویژگــی های بازی
    امکان جمع آوری و آموزش گربه های مختلف
    وجود صدها مرحله مختلف برای بازی کردن
    وجود دشمنان مختلف با توانایی های منحصر به فرد
    امکان استفاده از آیتم های مختلف برای کمک به گربه های خود
    وجود حالت های مختلف بازی مانند Story Mode، Infinite Mode و Legend Stages
گالری تصاویر
دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Android 4.4+

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود - Download

دانلود نسخه مود The Battle Cats 12.4.1 Mod [188 MB]
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Fruit Ninja 2 MOD v2.44 - بازی فرویت نینجا 2 اندروید دانلود مود بازی Robo Runner برای اندروید دانلود مود بازی سوپر اسلایم Super Slime برای اندروید دانلود مود بازی Eve Special Forces برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش