عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Police Sim 2022 برای اندروید شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر بازی Tales of Arise در 1 اسفند به گیم پس می‌آید دانلود مود بازی Tomb Raider Remastered هک شده برای اندروید
صفحه اصلی   سینما   فیلم ایرانی   دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی

دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی

دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی با کیفیت عالی 1080p فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی با لینک مستقیم تمام بها Download The Cow (Gaav) 1969 فیلم گاو یک فیلم ایرانی به کارگردانی دا

دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی

دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی با کیفیت عالی 1080p

فیلم گاو به کارگردانی داریوش مهرجویی با لینک مستقیم تمام بها

Download The Cow (Gaav) 1969

فیلم گاو یک فیلم ایرانی به کارگردانی داریوش مهرجویی و نویسندگی داریوش مهرجویی و غلامحسین ساعدی است که در سال ۱۳۴۸ منتشر شد. این فیلم بر پایهٔ قصهٔ «گاو» از کتاب عزاداران بَیَل نوشتهٔ غلامحسین ساعدی ساخته شده‌است. علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و پرویز فنی‌زاده بازیگران اصلی فیلم هستند. گاو از موج نوی سینمای ایران بود و جز اولین فیلم‌های ایرانی بود که در غرب و اروپا مورد توجه و تحسین قرار گرفت. گاو جایزهٔ فیپرشی جشنواره فیلم ونیز ۱۹۷۱ را به دست آورد.

داستان فیلم دربارهٔ مردی روستایی به نام «مشهدی حسن» است که گاو خود را بیش از هر چیز دیگری در دنیا دوست دارد. روزی که «مشهدی حسن» برای مدتی به شهر می‌رود، گاوش می‌میرد. روستاییان از عکس العملی که «مشهدی حسن» امکان دارد هنگام بازگشت و دیدن اوضاع از خود نشان دهد، نگرانند.

فیلم گاو به بررسی موضوعاتی مانند عشق، مرگ، و ارتباط انسان با طبیعت می‌پردازد. این فیلم همچنین به عنوان یک اثر انتقادی از جامعهٔ روستایی ایران در دههٔ ۱۳۴۰ دیده می‌شود.

فیلم گاو یکی از فیلم‌های مهم و تأثیرگذار در تاریخ سینمای ایران است. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های موج نوی سینمای ایران شناخته می‌شود و به دلیل مضامین عمیق و ساختار نوآورانه‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

[برای تماشای انلاین فیلم سینمایی گاو اینجا کلیک کنید]

[دانلود با کیفیت 1080p HQ با حجم 2.65 گیگابایت]

[دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.92 گیگابایت]

[دانلود با کیفیت 720p با حجم 996 مگابایت]

[دانلود با کیفیت 480p با حجم 697 مگابایت]

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود رایگان فیلم گاو با بازی عزت الله انتظامی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش