عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Total War: Warhammer III شایعه : بازی Marvel's Spider-Man 2 Online در حال توسعه است نسخه‌ی Steam بازی Dragon’s Dogma 2 قابلیت شروع بازی جدید را دریافت خواهد کرد. دانلود Idle Egg Factory 2.5.8 - بازی مدیریت کارخانه تخم مرغ اندروید + مود تریلر مبارزه با باس نهایی در بازی Prince of Persia: The Lost Crown
صفحه اصلی   کنسول   بازی psp   دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید

دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید

دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید بازی God of War: Chains of Olympus (Image of God of War: Chains of Olympus video game) یک بازی ویدئویی در

دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید

دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید

بازی God of War: Chains of Olympus (Image of God of War: Chains of Olympus video game) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی هک اند اسلش است که توسط استودیو Ready at Dawn توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment (SCE) منتشر شده است. این بازی ابتدا در تاریخ 4 مارس 2008 برای کنسول دستی پلی استیشن همراه (PSP) منتشر شد. این بازی چهارمین قسمت از سری God of War، دومین قسمت از نظر ترتیب زمانی، و پیش درآمدی بر God of War اصلی است. این بازی به طور آزادانه بر اساس اساطیر یونانی و در یونان باستان با مضمون انتقام قرار دارد. بازیکن کنترل Kratos، یک جنگجوی اسپارتی را بر عهده می گیرد که به خدایان المپیکی خدمت می کند. شما می توانید بازی خدای جنگ روح اسپارتا God of War: Ghost of Sparta را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

داستان بازی در نیمه راه ده سال خدمت Kratos به خدایان آغاز می شود، زمانی که او برای کمک به دفاع از شهر آتیکا در برابر حمله ارتش ایران فرستاده می شود. به زودی پس از ورودش، اسپارتی یک باسیلیسک را در حال بالا رفتن از دیوارهای شهر می بیند و آن را تعقیب می کند. در طول تعقیب خود، Kratos با پادشاه ایران در داخل شهر روبرو می شود و او را می کشد. با گرفتن قدرت پادشاه برای احضار Efreet، سپس با باسیلیسک روبرو می شود و آن را می کشد. پس از شکست باسیلیسک، او شاهد سقوط خورشید از آسمان و فرو بردن جهان به تاریکی می شود.

Kratos سپس متوجه می شود که Morpheus، خدای خواب، مسئول این اتفاق است. Morpheus قصد دارد جهان را در خواب ابدی فرو ببرد و بر آن حکومت کند. Kratos باید به اعماق تارتاروس، سرزمین مردگان، سفر کند تا Morpheus را شکست دهد و خورشید را به آسمان بازگرداند.

در طول سفر خود، Kratos با انواع دشمنان، از جمله سربازان ایرانی، هیولاهای اساطیری یونانی و حتی خدایان دیگر روبرو می شود. او همچنین باید پازل های مختلف را حل کند و از موانع محیطی غلبه کند.

بازی God of War: Chains of Olympus برای گیم پلی اکشن سریع، خشونت آمیز و خونین خود مورد تحسین قرار گرفت. همچنین برای گرافیک چشم نواز و موسیقی متن حماسی مورد ستایش قرار گرفت. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های PSP در تمام دوران در نظر گرفته می‌شود.

در سال 2011، یک نسخه بازسازی شده از بازی God of War: Chains of Olympus برای کنسول PlayStation 3 منتشر شد. این نسخه شامل گرافیک بهبودیافته، بافت های با وضوح بالا و مدل های شخصیت های بهبود یافته است.

بازی God of War: Chains of Olympus یک بازی ویدئویی عالی است که طرفداران این سری و همچنین طرفداران بازی های اکشن-ماجراجویی را راضی خواهد کرد. این بازی دارای گیم پلی هیجان انگیز، گرافیک چشم نواز و موسیقی متن حماسی است. اگر به دنبال یک بازی چالش برانگیز و سرگرم کننده هستید، God of War: Chains of Olympus گزینه ای عالی است.

بازی با تحسین منتقدان روبرو شد و برای گیم پلی، داستان، گرافیک و موسیقی خود مورد ستایش قرار گرفت. بسیاری از منتقدان آن را یکی از بهترین بازی های موجود در PSP دانستند. Chains of Olympus همچنین یک موفقیت تجاری بود و بیش از 5.2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

توجه : برای اجرای این بازی در اندروید و ویندوز نیاز به شبیه ساز دارید

که می توانید شبیه ساز ppsspp دانلود کنید.

ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی
    داستان اسطوره‌ای یونانی
    شخصیت اصلی قابل بازی، Kratos
    سلاح‌های و توانایی‌های مختلف
    دشمنان و غول‌های مختلف
    گرافیک و صداگذاری عالی
گالری تصاویر
دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود God of War: Chains of Olympus - بازی خدای جنگ زنجیرهای المپیوس برای کامپیوتر و اندروید - Download

[PSP] God of War - Chains of Olympus (USA)
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود God of War: Ghost of Sparta - بازی خدای جنگ روح اسپارتا برای کامپیوتر و اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش