عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Sonic Mania Plus – NETFLIX برای اندروید Metal Slug Tactics در سال 2024 منتشر خواهد شد دانلود بازی The Texas Chain Saw Massacre برای کامپیوتر گیم پس همچنان برای ایکس باکس و Pc اختصاصی باقی خواهد ماند دانلود مود بازی سیمز The Sims Mobile برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر

دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر

دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر بازی Assassins Creed 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترآل ساخته شده

دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر

دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر

بازی Assassins Creed 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترآل ساخته شده و توسط یوبی‌سافت منتشر شده‌است. این بازی داستانی غیرخطی دارد و در نوامبر ۲۰۰۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰؛ و در سال ۲۰۱۰ برای سیستم عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک‌اواس ساخته شده‌است. ادامه‌ای بر این بازی با عنوان اساسینز کرید: برادری در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. شما می توانید مجموعه ی کامل بازی های Assassin's Creed را از گیم تن دریافت کنید.

نسخه Assassins Creed II Deluxe Edition – ElAmigos 1.01 اضافه شد

Assassins Creed II - گیم تن

داستان بازی در قرن ۱۵ میلادی و در شهر فلورانس، ایتالیا جریان دارد. بازیکن کنترل شخصیتی به نام اتزیو آدیتوره دا فرینچسکو را بر عهده دارد که عضو فرقه اساسین است. اتزیو باید برای انتقام از مرگ پدرش و نجات فلورانس از چنگ تمپلارها مبارزه کند.

روند بازی Assassins Creed 2 شامل عناصر اکشن، ماجراجویی و مخفی‌کاری است. بازیکن می‌تواند از ساختمان‌های بلند بالا برود و از طریق تیراندازی و مبارزه با دشمنان خود را از چنگال آنها نجات دهد. همچنین، بازیکن می‌تواند از لباس‌های مبدل برای مخفی‌کاری استفاده کند.

بازی اساسینز کرید 2

بازی Assassins Creed 2 با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان روبرو شد و توانست امتیازات بالایی را کسب کند. این بازی به دلیل گیم‌پلی جذاب، داستان گیرا و گرافیک خیره‌کننده مورد تحسین قرار گرفت.

بحث گیم پلی این بازی بسیار گسترده تر از نسخه قبل است و طبق وعده های سازندگان باید انتظار یک گیم پلی اعجاز آور را از این بازی داشت! بیشترین انتقادی که به نسخه اول می شد، تکراری بودن بیش از حد این بازی بود که همه را زده می کرد اما اینبار با امکانات جانبی بی نظیر شما دیگر هیچ گاه خسته نخواهید شد و اگر هم خسته بشوید، ناشی از زیاد بازی کردن خواهد بود. علاوه بر امکانات الطیر مانند بالا رفتن از دیوارها و شمشیر زنی و سقوط آزاد و کارهای دیگر امکاناتی همانند شنا در آب، خلع سلاح دشمن، استفاده از اسلحه دشمن، استفاده از دو خنجر پنهان، پرش بلندتر، سرعت بیشتر و … به اتزیو اضافه شده است که به همه آن ها خواهیم پرداخت. یکی دیگر از ترفندهایی که شرکت سازنده برای جلوگیری از تکراری شدن بازی به کار گرفته است، تغییر دادن کلی ماموریت های جانبی است. در بازی اول ماموریت های جانبی خسته کننده و کاملا تکراری بود و شامل جیب بری، اعتراف گرفتن و شنود کردن بود. در بازی جدید شما شاهد بیش از ۱۶ نوع ماموریت جانبی کاملا متفاوت و جدید خواهید بود به طوری که تکراری نخواهد شد و در نتیجه بازیباز از بازی زده نخواهد شد. طراح ارشد بازی یعنی آقای Patrick Plourde در مورد ماموریت های جانبی می گوید: “ما تمام سعی خود را بر این گذاشتیم که تکرار را از بازی بیرون کنیم و برای همین تمام طراحی های قبلی را از یاد بردیم و سعی کردیم یک سری ماموریت تازه طراحی کنیم. علاوه بر این برای کمتر تکراری شدن هم سعی کردیم از تکنیک تلفیق ماموریت ها استفاده کنیم. به این صورت که مثلا یک ماموریت شامل شنود کردن، مبارزه و اعتراف گرفتن خواهد بود”.

برخی از ویژگی‌های بازی Assassins Creed 2 عبارتند از:

  • داستانی غیرخطی و جذاب
  • گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری
  • گرافیک خیره‌کننده
  • سیستم مبارزه بهبود یافته
  • قابلیت شنا کردن
  • دنیای بازی بزرگ و متنوع

بازی Assassins Creed 2 یکی از بهترین بازی‌های اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که تاکنون ساخته شده‌است. این بازی با گیم‌پلی جذاب، داستان گیرا و گرافیک خیره‌کننده توانست به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۰۹ تبدیل شود.

بازی Assassins Creed II Deluxe Edition

در ادامه به برخی از نکات برجسته بازی Assassins Creed 2 اشاره می‌کنیم:

  • داستان بازی: داستان بازی Assassins Creed 2 یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این داستان در قرن ۱۵ میلادی و در شهر فلورانس، ایتالیا جریان دارد. بازیکن کنترل شخصیتی به نام اتزیو آدیتوره دا فرینچسکو را بر عهده دارد که عضو فرقه اساسین است. اتزیو باید برای انتقام از مرگ پدرش و نجات فلورانس از چنگ تمپلارها مبارزه کند.
  • گیم‌پلی بازی: گیم‌پلی بازی Assassins Creed 2 شامل عناصر اکشن، ماجراجویی و مخفی‌کاری است. بازیکن می‌تواند از ساختمان‌های بلند بالا برود و از طریق تیراندازی و مبارزه با دشمنان خود را از چنگال آنها نجات دهد. همچنین، بازیکن می‌تواند از لباس‌های مبدل برای مخفی‌کاری استفاده کند.
  • گرافیک بازی: گرافیک بازی Assassins Creed 2 یکی از بهترین گرافیک‌های بازی‌های اکشن-ماجراجویی در آن زمان بود. این بازی با استفاده از موتور انویل ساخته شده بود و از گرافیک خیره‌کننده‌ای برخوردار بود.

بازی نسخه کم حجم Assassins Creed II Deluxe Edition

بازی Assassins Creed 2 یک بازی کلاسیک و ماندگار است که همچنان طرفداران زیادی دارد. این بازی به دلیل گیم‌پلی جذاب، داستان گیرا و گرافیک خیره‌کننده مورد تحسین قرار گرفته‌است. شما می توانید نسخه اول یعنی بازی Assassins Creed I Directors Cut Edition را نیز دانلود کنید.

لیست دی ال سی های موجود در این نسخه :

Altair Outfit

Venecian Cape

Medici Cape

Palazzo Medici

Santa Maria dei Frari

Arsenal Shipyard

Additional Throwing Knives

The Auditore Family Crypt

Battle of Forli

Bonfire of the Vanities

Bonus Skin Dye

PSP Weapons (PS3 exclusive)

ویژگــی های بازی
    داستانی غیرخطی و جذاب
    گیم‌پلی اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری
    گرافیک خیره‌کننده
    سیستم مبارزه بهبود یافته
    قابلیت شنا کردن
    دنیای بازی بزرگ و متنوع
گالری تصاویر
دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows® XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7® (32-64 bits) *
Processor: Intel Core® 2 Duo E6700 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+ or better
Memory: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® – Windows 7®
Graphics: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 or better
DirectX®: DirectX 9.0
Hard Drive: 8 GB free space
Sound: 5.1 sound card
Supported Peripherals: Keyboard, mouse, joystick optional (Xbox 360® Controller for Windows recommended)

Minimum System :

OS: Windows® XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7® (32-64 bits) *
Processor: Intel Core® 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
Memory: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® – Windows 7®
Graphics: 256 MB DirectX® 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)
DirectX®: DirectX 9.0
Hard Drive: 8 GB free space
Sound: DirectX 9.0 –compliant sound card
Supported Peripherals: Keyboard, mouse, optional controller
Supported Video Cards at Time of Release: ATI® RADEON® X1950, HD 2000/3000/4000/5000 series NVIDIA GeForce® 7/8/9/100/200 series

راهنمــای نصــب بازی

نسخه ElAmigos:

1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال نمایید.

2- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.

3- بازی کرک شده می باشد، لذت ببرید.

نسخه Deluxe Edition:

1- فایل فشرده را اکسترکت کنید.

2- فایل Assassin’s Creed II Deluxe Edition.iso را درون درایو مجازی قرار دهید.

3- فایل setup.exe را اجرا و نصب کنید.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Assassins Creed 2 - نسخه دوم بازی اساسینز کرید برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش