عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
نسخه ویژه بازی Blasphemous 2 معرفی شد  ریمیک Silent Hill 2 در سال 2024 عرضه خواهد شد دانلود مود Garden Affairs - هک بازی امور باغ اندروید دانلود مود بازی Mini Basketball مینی بسکتبال برای اندروید دانلود بازی کم حجم عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II
صفحه اصلی   اندروید   بازی استراتژی   دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود

دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود

دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود بازی Infinity Clan یک بازی استراتژی آنلاین چند نفره برای دستگاه‌های اندروید است که توسط TG Inc توسعه یافته است. این بازی در تاریخ 13

دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود

دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود

بازی Infinity Clan یک بازی استراتژی آنلاین چند نفره برای دستگاه‌های اندروید است که توسط TG Inc توسعه یافته است. این بازی در تاریخ 13 مارس 2022 منتشر شد و تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است.

در این بازی، بازیکنان باید یک قبیله تشکیل دهند و با سایر قبیله‌ها برای کنترل سرزمین‌ها و منابع مبارزه کنند. بازیکنان می‌توانند ساختمان‌ها و نیروها را بسازند، قهرمانان را استخدام کنند و در نبرد‌های آنلاین شرکت کنند.

ویژگی‌های بازی Infinity Clan عبارتند از:

  • گیم‌پلی استراتژیک و چالش‌برانگیز
  • امکان تشکیل قبیله و همکاری با بازیکنان دیگر
  • تنوع در ساختمان‌ها، نیروها و قهرمانان
  • گرافیک و طراحی جذاب

بازی Infinity Clan برای بازیکنانی که به دنبال یک بازی استراتژی آنلاین چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده هستند، گزینه مناسبی است.

در ادامه، به بررسی برخی از ویژگی‌های مهم بازی Infinity Clan می‌پردازیم:

گیم‌پلی استراتژیک

Infinity Clan یک بازی استراتژی است که بازیکنان باید در آن برای پیروزی از استراتژی‌های مختلف استفاده کنند. بازیکنان می‌توانند ساختمان‌ها و نیروها را بسازند، قهرمانان را استخدام کنند و در نبرد‌های آنلاین شرکت کنند.

امکان تشکیل قبیله

بازیکنان می‌توانند با سایر بازیکنان برای تشکیل یک قبیله همکاری کنند. قبیله‌ها می‌توانند با یکدیگر برای کنترل سرزمین‌ها و منابع همکاری کنند و در نبرد‌های آنلاین علیه سایر قبیله‌ها شرکت کنند.

تنوع در ساختمان‌ها، نیروها و قهرمانان

بازی Infinity Clan دارای تنوع زیادی در ساختمان‌ها، نیروها و قهرمانان است. بازیکنان می‌توانند ساختمان‌های مختلف را برای تولید منابع، آموزش نیروها و دفاع از قلمرو خود بسازند. همچنین می‌توانند نیرو‌های مختلف را برای حمله به دشمنان و دفاع از قلمرو خود استخدام کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند قهرمانان مختلفی را برای رهبری نیروها و تقویت آنها استخدام کنند.

گرافیک و طراحی جذاب

Infinity Clan دارای گرافیک و طراحی جذاب است. محیط بازی به صورت سه‌بعدی طراحی شده است و شخصیت‌ها و ساختمان‌ها دارای جزئیات زیادی هستند.

در مجموع، Infinity Clan یک بازی استراتژی آنلاین چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده است که برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه استراتژی جدید هستند، گزینه مناسبی است.

ویژگــی های بازی
    گیم‌پلی استراتژیک و چالش‌برانگیز
    نبردهای آنلاین هیجان‌انگیز
    امکان ایجاد و مدیریت یک قبیله
    گرافیک و طراحی هنری زیبا
گالری تصاویر
دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Android 4.4+

مشخــصات فایــل
  • فرمت: APK
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Infinity Clan 2.5.40 - بازی کلن بینهایت اندروید + مود - Download

دانلود نسخه مود Infinity Clan 2.3.32 Mod [74 MB]
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Earth Inc 2.1.0 - بازی کنترل و مدیریت زمین اندروید دانلود مود Road to Valor: World War II - هک بازی جاده شجاعت اندروید دانلود مود Top War: Battle Game 1.473.0 - هک بازی تاپ وار اندروید دانلود مود بازی Viking Rise وایکینگ رایز برای اندروید دانلود مود Pixel Archer Defense - هک بازی دفاع کماندار پیکسلی اندروید
  1. بهترین و جذاب ترین بازی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش