عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Royal Affairs برای اندروید دانلود Assassins Creed III - بازی اساسینز کرید 3 برای کامپیوتر دانلود مود Guns A Lot - هک بازی جذاب دانلود مود بازی Stick War 3 برای اندروید دانلود اکانت ویباکس قانونی فورتنایت حجیم با تحویل سریع
صفحه اصلی   کامپیوتر   ماجراجویی   استراتژی   دانلود بازی Deathless Tales of Old Rus برای کامپیوتر

دانلود بازی Deathless Tales of Old Rus برای کامپیوتر

Deathless. Tales of Old Rus، بازی جدید استودیوی بازی سازی 1C Game Studios، شما را به سرزمینی افسانه‌ای به نام Belosvet می‌برد. این سرزمین توسط موجودی اهریمنی به نام Koschey the Deathless مور

دانلود بازی Deathless Tales of Old Rus برای کامپیوتر

Deathless. Tales of Old Rus، بازی جدید استودیوی بازی سازی 1C Game Studios، شما را به سرزمینی افسانه‌ای به نام Belosvet می‌برد. این سرزمین توسط موجودی اهریمنی به نام Koschey the Deathless مورد حمله قرار گرفته و شما در نقش قهرمانان برگرفته از فولکلور اسلاو، وظیفه دارید تا در برابر تاریکی قد علم کنید. همچنین شما میتوانید بازی Until Then را نیز از وب سایت گیم تن دانلود کنید.

Deathless. Tales of Old Rus (Early-Access) PC-P2P

ترکیبی منحصر به فرد از روگ‌لایک و ساخت پایگاه:

این بازی، دنیای اساطیر اسلاو شرقی را با هیجان و چالش‌های سبک روگ‌لایک و همچنین المان‌های ساخت پایگاه ترکیب می‌کند. در Deathless. Tales of Old Rus، شما کارت‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید که نشان‌دهنده حرکات، توانایی‌ها و تجهیزات قهرمانتان هستند. با پیشرفت در بازی، کارت‌های قدرتمندتر و متنوع‌تری را آزاد خواهید کرد و با استفاده از آن‌ها، دسته‌ای منحصر به فرد برای خود خواهید ساخت.

هر بار تجربه‌ای جدید:

هر دور بازی (Run) در Deathless. Tales of Old Rus تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود. با شکست خوردن، کارت‌ها و ارتقاهایتان را از دست خواهید داد و مجبور خواهید شد از ابتدا شروع کنید. اما نگران نباشید، با هر بار تجربه، دانش و آیتم‌هایی به دست می‌آورید که در چالش‌های بعدی به شما کمک خواهند کرد.

قهرمانان افسانه‌ای:

بازی Deathless. Tales of Old Rus چندین قهرمان با سبک‌های بازی متفاوت در اختیارتان قرار می‌دهد. هر قهرمان دارای مجموعه کارت‌ها و توانایی‌های خاص خود است. به عنوان مثال، Varvara با استفاده از جادو دشمنان را سردرگم می‌کند، در حالی که Vasilisa موجودات جادویی را احضار می‌کند تا در کنار او بجنگند.

موجودات اساطیری:

در طول نبردتان با Koschey و نیروهای اهریمنی‌اش، با موجودات افسانه‌ای اسلاو شرقی مانند revenants (روح‌های سرگردان)، khuds (غول‌ها) و Yaga (جادوگر جنگلی) روبرو خواهید شد. همچنین با موجوداتی مانند vodyanoy (روح آب) و rusalkas (حوری‌های دریایی) ملاقات خواهید کرد که ممکن است دوست یا دشمن شما باشند.

Deathless. Tales of Old Rus در حال حاضر در دسترسی زودهنگام (Early Access) روی پلتفرم Steam قرار دارد. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد در دنیای اساطیر اسلاو با چاشنی روگ‌لایک و ساخت پایگاه هستید، Deathless. Tales of Old Rus را از دست ندهید.

نکات برجسته:

  • دنیای اساطیر اسلاو شرقی با فضاسازی زیبا و دقیق
  • گیم‌پلی روگ‌لایک چالش‌برانگیز و جذاب
  • المان‌های ساخت پایگاه برای ارتقای قهرمان و تجهیزاتتان
  • تنوع قهرمانان با سبک‌های بازی متفاوت
  • موجودات افسانه‌ای اسلاو برای نبرد و تعامل

اگر به بازی‌های روگ‌لایک، ساخت پایگاه و علاقمند به دنیای اساطیر هستید، Deathless. Tales of Old Rus را به شما شدیدا توصیه می‌کنم.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3 or AMD FX 83XX

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2Gb Video Memory, capable of OpenGL 3.0+ support

Storage: 2500 MB available space

مشخــصات فایــل
  • حجم: 2.03 گیگابایت
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Deathless Tales of Old Rus برای کامپیوتر - Download

دانلود بازی Deathless. Tales of Old Rus (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Chained Together برای کامپیوتر + کرک آنلاین و آفلاین دانلود بازی From the Depths برای کامپیوتر دانلود بازی Space Engineers Deluxe Edition – P2P برای کامپیوتر دانلود بازی Riven 2024 Remake برای کامپیوتر دانلود بازی Until Then برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش