عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود دوبله فارسی بازی Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim - پادشاهی ۲: امپراطوری فانتزی دانلود بازی Watch Dogs 1 برای کامپیوتر بازی Like a Dragon: Infinite Wealth فعلا به Game Pass نمی آید دانلود مود Harekat 2: Online - بازی شبیه سازی کمپین 2 آنلاین اندروید دانلود ترینر بازی No Man’s Sky
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   اول شخص   ترسناک   تلاش برای بقا   دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر

دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر

دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر شاید بتوان سری بازی‌های Resident Evil را یکی از موفق‌ترین عناوین ترسناک در طول تاریخ دانست. داستان بسیار قوی و زیبا در کن

دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر

دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر

شاید بتوان سری بازی‌های Resident Evil را یکی از موفق‌ترین عناوین ترسناک در طول تاریخ دانست. داستان بسیار قوی و زیبا در کنار شخصیت‌پردازی مناسب که تمامی شخصیت‌های این سری بازی‌ها را چه منفی و چه مثبت به‌یادماندنی کرده است و همچنین گیم پلی مهیج و چالش‌برانگیزی که در بیشتر مواقع نفس شما را در سینه حبس می‌کند همگی از عوامل موفقیت و محبوبیت این بازی‌ها هستند. 

بازی Resident Evil Village یک بازی ویدئویی ترس و بقا در دید اول شخص است که توسط شرکت کپکام توسعه و منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۷ ماه مه سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شد. این بازی دوازدهمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول است و داستان ایتن وینترز را دنبال می‌کند که به دنبال دختر ربوده شده‌اش، رز، در یک دهکده دورافتاده در اروپای شرقی است.

Gold Edition – Build 10415597 – No Denuvo + All DLCs + Bonus Content – DODI Repack

داستان Resident Evil Village، پس از وقایع نسخه قبلی آغاز می‌شود. ایتن وینترز حالا همراه‌با میا، همسرش و همینطور دخترش زندگی به‌ظاهر آرامی دارند. اما این آرامش خیلی ماندگار نیست و همان‌طور که بارها در تریلر‌ها هم دیده‌ایم، یک شب با دزدیده شدن دختر ایتن، آن هم به‌دست کسی که انتظارش نمی‌رود، همه‌چیز خراب می‌شود. همین اتفاق پای ایتن را به روستایی باز می‌کند که از همان برخورد اول، می‌توان مرگ و بدبختی را در جای‌جای آن دید. کلیت داستان بازی، سرراست است و پس از مدتی گشتن در روستا و پشت سر گذاشتن اتفاقاتی، متوجه می‌شویم که ایتن برای رسیدن به دخترش اول باید سراغ چهار شخصیت از چهار خاندان مختلف برود و درنهایت هم با خود مادِر میراندا ملاقات کند که راس هرم آنتاگونیست‌های بازی است. اما خب این سرراست بودن داستان، اصلا به‌معنی بد یا ضعیف بودن آن نیست؛ چرا که کپکام همین داستان ساده را با روایت خوبی تقدیم مخاطب می‌کند و از آن مهم‌تر، جهان بازی پُر شده از موارد مخفی مثل یادداشت‌هایی که خواندن آن‌ها، لایه‌های بیش‌تری از داستان را برملا می‌کند و مخصوصا طرفداران قدیمی مجموعه، یا حتی افرادی که فقط همین Resident Evil Village را بازی کرده باشند، با خواندن این نوشته‌ها و دقت به جزییات، می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد شخصیت‌ها یا چگونگی ربط پیدا کردن وقایع این نسخه به گذشته پیدا کنند.

بازی Resident Evil Village

در زمینه‌ی گیم‌پلی و مبارزات، برخلاف آن‌چه احتمالا حدس می‌زنید باید بگویم Resident Evil Village بیشتر از آن‌که به نسخه‌ی هفتم شبیه باشد، به نسخه‌ی چهارم شباهت دارد. در واقع اجازه دهید خیالتان را راحت کنم. در بخش گیم‌پلی و مبارزات، Resident Evil Village فقط دوربین اول شخص و یک‌سری مسائل کلی را از نسخه‌ی هفتم الهام گرفته وگرنه نوع مبارزات، تعداد دشمنان، سبک و سیاق درگیری‌ها، سلاح‌های موجود و دیگر موارد مربوط به گیم‌پلی تقریبا هیچ شباهتی با نسخه‌ی هفتم ندارند و به نسخه‌ی چهارم نزدیک‌تر هستند. اولین تفاوت بزرگ گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی افزایش قابل‌توجه سرعت حرکات Ethan است. در ایول ۷ ایثن توانایی هیچ‌گونه Sprint یا دویدن را نداشت و در حالت عادی سرعت کمی داشته و بسیاری از دشمنان بازی به مراتب از او سریع‌تر بودند. هم‌چنین سرعت ایثن در نسخه‌ی هفتم هنگام نشانه گیری بسیار کاهش می‌یافت و عملا امکان فرار هنگام نشانه گیری وجود نداشت. اما در Village این موارد به کلی دگرگون شده. نه تنها سرعت حرکات ایثن به مراتب بیشتر شده، بلکه او اکنون توانایی‌ دویدن را نیز دارد و مهم‌تر از همه هنگام نشانه گیری، دیگر سرعت او به شکل قابل‌توجهی کاهش نمی‌یابد. این تغییرات در سرعت و چالاکی ایثن به این دلیل بوده که رزیدنت ایول ویلیج در کل عنوانی بسیار اکشن است.

دانلود بازی Resident Evil Village - گیم تن

بازخورد

بازی Resident Evil Village با تحسین منتقدان روبرو شد و از نظر گرافیک، فضای بازی، گیم‌پلی و داستان مورد ستایش قرار گرفت. این بازی به عنوان بازگشت به فرم برای این مجموعه ستایش شد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترس و بقای تمام دوران‌ها محسوب می‌شود.

برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی عبارتند از:

  • گیم‌پلی ترس و بقا در دید اول شخص
  • تمرکز بر مبارزه و اکتشاف
  • معماهایی که باید حل شوند
  • فضای تاریک و پرتنش
  • داستان هیجان‌انگیز

آموزش رفع مشکلات جامع بازی Resident Evil Village:

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که یک سری مسائل به صورت عمومی برای رفع مشکل در اجرای بازی هستند. یک سری موارد هم نیاز به تغییرات تخصصی دارند. مسائل عمومی به صورت ذیل می‌باشند:

1) حتما از ویندوز 10 ورژن‌های جدید استفاده کنید. حداقل v1909 به بالا توصیه می‌شود.

2) حتما گرافیک کارت شما به آخرین نسخه خود آپدیت شده باشد. یعنی حتما آپدیت سال 2023 از گرافیک کارت خود را بایستی بدون مشکل نصب کنید و فعال باشد.

3) پیش نیازهای شما بایستی کامل باشند. پیش نیازها شامل آخرین آپدیت مجموعه Microsoft Visual C++ 2013-2019، آپدیت تمامی سخت افزارها، آپدیت مجموعه کامل Net Framework و موارد این چنینی می‌شود.

4) حتما بازی رو به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا مشکلی در دسترسی ویرایش فایل‌های بازی نداشته باشد.

5) به هیچ وجه بازی را در فولدر یا پارتیشنی نصب نکنید که اسم آن کاراکترهای فارسی دارد. مثلا پوشه “بازی” نداشته باشید و حتما پوشه ها کاملا انگلیسی مثلا “Games” باشند.

6) اگر با خطای نبود فایل amd_ags_x64.dll در کارت گرافیک‌های AMD مواجه می‌شوید، لطفا این فایل را دانلود کنید و در فولدر اصلی بازی خود قرار بدهید.

7) اگر کارت گرافیک AMD دارید، لطفا در پنل مدیریت گرافیک کارت وارد بخش Gaming => Global Graphics => Advanced شده و تنظیمات GPU workload را تغییر بدهید. شانس اجراشدن بازی شما بالا خواهد رفت.

8) حتما آنتی ویروس خود را در تمامی مراحل اکسترکت فایل‌های فشرده، نصب و اجرای بازی به صورت کامل غیرفعال کنید. پس از یک بار اجرای موفق بازی، پوشه نصب بازی خود + پوشه‌ای که Saveهای بازی ذخیره می‌شوند را در آنتی ویروس خود کاملا Exclude کنید تا مشکلی در اجرای بازی نداشته باشید. پوشه سیوهای بازی در ادامه ذکر شده است.

ویژگــی های بازی
    + روایت داستان باکیفیت با پیچش‌ها و پایان‌بندی مناسب
    + اتمسفر بسیار تاثیرگذار و ایده‌آل
    + تعادل عالی بین اکشن‌های جذاب و لحظه‌های آرام و معمامحور
    + ارزشمند بودن گشت و گذار در جهان به‌لطف موارد مخفی مختلف
    + داشتن حس یک رزیدنت ایول کلاسیک در ظاهری مدرن
    + ویژگی‌های کاربردی چون ساخت و ساز و فروشگاه بازی
    + گرافیک چشم‌نواز و مخصوصا طراحی عالی محیط‌ها
گالری تصاویر
دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2070 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance (when set to Prioritize Performance): 1080p/60fps. ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2060 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development.

راهنمــای نصــب بازی

ریپک DODI

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس فایل setup بازی را از طریق Run as Administrator اجرا نمایید.

2. روی صفحه جدیدی که باز می شود، کلیک نمایید.

3. دکمه فلش به سمت بالای کیبورد را فشار دهید.

4. روی گزینه Install کلیک کرده و سپس گزینه Continue یا Proceed را انتخاب کنید.

5. در این مرحله مسیر نصب بازی را انتخاب نموده و سپس گزینه Next را بزنید.

6. در این صفحه می توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید که در اکثر موارد زبان های غیر از انگلیسی را شامل می شود.

7. در نهایت گزینه Install را انتخاب نمایید.

8. کرک فیکس بازی ( Animation Fix-EMPRESS ) را از بخش دانلود ، دانلود کنید و بعد از اکسترکت کردن فایل کرک را در پوشه Animation Fix در محل نصب بازی جایگزین کنید.

9. بازی کرک شده اما اگر به مشکل خوردید کرک اصلی بازی را دانلود و جایگزین کنید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 25 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: May 6, 2021
  • فرمت: rar-exe
  • شرکت سازنده: CAPCOM
  • نسخه: dodi
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Resident Evil Village - بازی رزیدنت اویل ویلیج برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 10 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 11 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 12 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 13 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود بازی Star Trek Resurgence برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر
  1. avatarشاهپور گفت:
    با سلام می خوام بدونم این نسخه DODI رزیدنت اویل ویلیج هیچ احتیاجی یا وابستگی ای به برنامه استیم نداره ؟ اصلا تجربه کار با استیم رو ندارم . با تشکر
    پاسخ : با سلام نه هیچ وابستگی نداره با خیال راحت دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش