عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Kawaii Decor برای اندروید دانلود مود بازی ریل های سقف Roof Rails برای اندروید مجوز بازی‌های X-Men تا سال 2035 در انحصار پلی‌استیشن باقی می‌ماند شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است دانلود بازی Street Fighter 6 – Closed Beta برای کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   بازی شبیه سازی   دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید

دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید

Construction Simulator 3، یک بازی شبیه سازی واقع گرایانه از دنیای ساخت و ساز است که توسط استودیوی بازی سازی astragon Entertainment GmbH برای دستگاه های اندرویدی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی

دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید

Construction Simulator 3، یک بازی شبیه سازی واقع گرایانه از دنیای ساخت و ساز است که توسط استودیوی بازی سازی astragon Entertainment GmbH برای دستگاه های اندرویدی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی به شما امکان می دهد تا در نقش یک پیمانکار ساخت و ساز ماهر ظاهر شده و به انجام پروژه های مختلف و متنوع بپردازید. شما همچنین می توانید بازی Construction Simulator 4 را نیز از وب سایت گیم تن دانلود کنید.

گیم پلی جذاب و سرگرم کننده:

Construction Simulator 3 با ارائه گیم پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده، شما را ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد. در این بازی می توانید با انواع ماشین آلات و تجهیزات سنگین ساخت و ساز کار کنید، در پروژه های مختلف شرکت کرده و مهارت های خود را به چالش بکشید.

محتوای غنی و تنوع بی نظیر:

بیش از 50 نوع وسیله نقلیه و ابزار واقعی از برندهای مشهور دنیا در بازی شبیه سازی شده اند تا تجربه ای واقعی از دنیای ساخت و ساز را به شما ارائه دهند. همچنین، طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های جذاب و سرگرم کننده در بازی وجود دارد که هرگز از انجام آنها خسته نخواهید شد.

قابلیت ارتقا و پیشرفت:

شما می توانید با انجام پروژه های مختلف و کسب درآمد، شرکت خود را ارتقا داده و ماشین آلات و تجهیزات جدیدتری را خریداری کنید.

گرافیک خیره کننده و صداگذاری عالی:

Construction Simulator 3 با گرافیک HD و جلوه های بصری خیره کننده، دنیایی واقعی و زیبا را به تصویر می کشد. همچنین، صداگذاری عالی بازی حس واقعی بودن را در شما القا خواهد کرد.

ویژگی های کلیدی:

  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • بیش از 50 نوع وسیله نقلیه و ابزار واقعی
  • طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های چالش برانگیز
  • قابلیت ارتقا و پیشرفت
  • گرافیک HD و صداگذاری عالی
  • شبیه سازی واقع گرایانه ی دنیای ساخت و ساز

Construction Simulator 3 یک بازی فوق العاده برای تمام کسانی است که به دنبال یک تجربه ی منحصر به فرد و سرگرم کننده در سبک شبیه سازی هستند. اگر به دنبال چالش هستید و از کار با ماشین آلات سنگین لذت می برید، این بازی را به شما شدیدا توصیه می کنم.

ویژگی های نسخه مود

– پول نامحدود

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Construction Simulator 3 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 3 اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 1.1170 با لینک مستقیم - 964 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Euro Bus Simulator 0.55 - هک بازی شبیه ساز اتوبوس اروپایی اندروید دانلود مود بازی Truck Simulator: Ultimate برای اندروید دانلود مود Truck Simulator: Silk Road v3.5 - هک بازی شبیه ساز جاده ابریشم اندروید دانلود مود Construction Simulator 4 - هک بازی شبیه ساز ساخت و ساز 4 اندروید دانلود مود Diner DASH Adventures - هک بازی غذاخوری اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش