عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
همه رمزهای بازی جی تی ای ۵ کامپیوتر – GTA: San Andreas دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای کامپیوتر گیم‌پلی دانلود بازی Stargate Timekeepers برای کامپیوتر دانلود Sniper Arena MOD 1.9.2 - بازی اکشن عرصه تک تیرانداز برای اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی اکشن   دانلود مود The Sun: Origin - هک بازی تشعشع خورشید اندروید

دانلود مود The Sun: Origin - هک بازی تشعشع خورشید اندروید

بازی The Sun: Origin یا تشعشع خورشید یک بازی تیراندازی و بقا در سبک پسا - آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) است که توسط استودیوی بازی‌سازی \"AGaming+\" توسعه یافته است. داستان بازی در آینده‌ای نزد

دانلود مود The Sun: Origin - هک بازی تشعشع خورشید اندروید

بازی The Sun: Origin یا تشعشع خورشید یک بازی تیراندازی و بقا در سبک پسا - آخرالزمانی (Post-Apocalyptic) است که توسط استودیوی بازی‌سازی "AGaming+" توسعه یافته است. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک و در دنیایی رخ می‌دهد که توسط تشعشعات خورشیدی ویران شده و بازماندگان باید برای بقا مبارزه کنند.

در این بازی، بازیکن در نقش یکی از بازماندگان قرار می‌گیرد و باید در دنیایی پر از خطرات مختلف از جمله دشمنان انسانی، جهش‌یافته‌ها و شرایط سخت طبیعی زنده بماند. بازی دارای محیط‌های وسیع و باز است که بازیکنان می‌توانند در آن به جستجو بپردازند، منابع جمع‌آوری کنند و تجهیزات و سلاح‌های خود را ارتقا دهند. شما همچنین می توانید بازی Guns A Lot را نیز از وب سایت گیم تن دانلود کنید.

داستان بازی:

در دنیای بازی سان اوریجین، خورشید دچار تشعشعات بزرگی می‌شود و دمای کره زمین به شدت بالا می‌رود. فاجعه‌ای در حال رخ دادن است و دولت‌ها هنوز به هیچ راه حلی نرسیده‌اند. وظیفه‌ی شما در این بازی کمک به مردم و پیدا کردن راهی برای نجات کره زمین و بشریت است.

ویژگی‌های بازی:

  • طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف و متنوع: در این بازی به انواع سلاح‌های مختلف برای نبرد با دشمنان خود دسترسی خواهید داشت.
  • طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های مختلف و متنوع: شما با شخصیت‌های مختلفی در طول بازی روبرو خواهید شد که هر کدام داستان و ویژگی‌های خاص خود را دارند.
  • نقشه‌ای بزرگ و وسیع با جزئیات حیرت‌انگیز: نقشه بازی بسیار بزرگ و پر از جزئیات است و می‌توانید به گشت و گذار در آن بپردازید.
  • قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌ها: می‌توانید شخصیت خود را در بازی شخصی‌سازی کنید و ظاهر آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.
  • جلوه‌ها و آیتم‌های ویژه و خاص: در بازی آیتم‌ها و جلوه‌های ویژه و خاصی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ارتقای قدرت خود استفاده کنید.
  • مدیریت منابع و آیتم‌های مهم برای بقا و زنده ماندن: شما باید منابع و آیتم‌های خود را به درستی مدیریت کنید تا بتوانید در دنیای خطرناک بازی زنده بمانید.
  • مبارزات و نبردهای هیجان‌انگیز و جذاب: در این بازی با دشمنان مختلفی روبرو خواهید شد و باید با آنها به نبرد بپردازید.
  • تجربه ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و جذاب: The Sun: Origin پر از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و جذاب است که شما را سرگرم خواهد کرد.
  • گیم‌پلی اعتیادآور و سرگرم‌کننده: گیم‌پلی بازی بسیار روان و سرگرم‌کننده است و شما را به ادامه بازی تشویق می‌کند.
  • رابط کاربری زیبا و ساده: رابط کاربری بازی زیبا و ساده است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.
  • گرافیک HD حیرت‌انگیز همراه با جلوه‌های صوتی هیجان‌انگیز: گرافیک بازی بسیار زیبا و باکیفیت است و جلوه‌های صوتی آن نیز بسیار هیجان‌انگیز هستند.
  • کنترل و یادگیری آسان: کنترل بازی آسان و راحت است و به سرعت می‌توانید آن را یاد بگیرید.
  • سفر به سرتاسر نقاط در نقشه بازی: می‌توانید به سرتاسر نقاط مختلف نقشه بازی سفر کنید و مکان‌های جدیدی را کشف کنید.
  • قسمت داستانی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده: قسمت داستانی بازی بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است و شما را با دنیای بازی آشنا می‌کند.
  • مراحل و ماموریت‌های مختلف و سرگرم‌کننده: در این بازی مراحل و ماموریت‌های مختلفی وجود دارد که باید آنها را انجام دهید.

The Sun: Origin تا به امروز بیش از 1 میلیون بار در سراسر دنیا توسط کاربران دانلود شده است و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن آفلاین اندروید تبدیل شده است.

اگر به دنبال یک بازی اکشن و ماجراجویی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده هستید، The Sun: Origin را حتما امتحان کنید!

ویژگی های نسخه مود

مود 1

1 – منو مود

2 – پول نامحدود

3 – استقامت کم نخواهد شد

4 – مهمات نامحدود

5 – مکس وزن

6 – جاودانگی

7 – دمیج نخوردن

مود 2

1 – پول بینهایت

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود The Sun: Origin - هک بازی تشعشع خورشید اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده 1 نسخه 2.3.2 با لینک مستقیم - 710 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Legends of Runeterra 04.08.030 - بازی افسانه های رونترا اندروید دانلود مود One Punch Man the Strongest 1.5.5 - بازی قوی ترین مرد تک مشتی اندروید دانلود مود Shadow Fight 4: Arena - هک بازی مبارزه سایه 4 اندروید دانلود مود Hitmasters - هک بازی استادان تیراندازی اندروید دانلود مود Hills of Steel - هک بازی تپه های فولادی اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش