عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
خالق Dead Space و The Callisto Protocol در حال ساخت پروژه بازی جدیدی برای سال 2024 است دانلود Solar Smash 2.2.4 - بازی تخریب سیارات برای اندروید + مود فروش Assassin's Creed Nexus VR کمتر از حد انتظار بود آموزش هک پلی استیشن ۴ – PS4 Exploit FW 9.00 Tutorial Rise of the Ronin الهام‌گرفته از بازی Ghost of Tsushima اما با چاشنی ویژگی‌های منحصر به فرد تیم نینجا
صفحه اصلی   اندروید   بازی استراتژی   دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید

دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید

دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید بازی جنگ‌های صلیبی (قلعه) Janghaye Salibi (Ghaleh)، اثری استراتژیک از استودیوی بازی سازی ایرانی اتاق بازی، که تجربه‌

دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید

دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید

بازی جنگ‌های صلیبی (قلعه) Janghaye Salibi (Ghaleh)، اثری استراتژیک از استودیوی بازی سازی ایرانی اتاق بازی، که تجربه‌ای حماسی و سرگرم‌کننده را به گوشی‌های اندرویدی شما هدیه می‌کند. این بازی که با الهام‌گیری از نسخه کامپیوتری محبوب خود ساخته شده، شما را به سفری در اعماق تاریخ، به دوران پرفراز و نشیب جنگ‌های صلیبی می‌برد. شما همچنین می توانید بازی World War Armies: Modern RTS را نیز از وب سایت گیم تن دانلود کنید.

نبرد در قلب تاریخ:

در این بازی، شما در نقش فرمانروایی قدرتمند در قرن یازدهم میلادی، وظیفه‌دار هدایت ارتش خود به سوی پیروزی در نبردهای نفس‌گیر خواهید بود. با گذر از بیش از 50 مرحله جذاب و سرگرم‌کننده، باید با تمدن‌ها و قلمروهای مختلف به نبرد بپردازید و در صورت نیاز، با برخی از آن‌ها اتحاد تشکیل دهید تا دشمنان را مغلوب خود کنید.

تنوع در نبردها و مبارزات:

جنگ‌های صلیبی (قلعه) تنوع گسترده‌ای از نبردها و مبارزات را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نبردهای تن به تن نفس‌گیر گرفته تا محاصره قلعه‌های عظیم، هر مرحله از بازی چالش جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد. با استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و رهبری توانمند، ارتش خود را به سوی پیروزی هدایت کنید.

سربازان و جنگجویان قدرتمند:

طیف وسیعی از سربازان و جنگجویان با مدلسازی دقیق و جزئیات حیرت‌انگیز در بازی طراحی شده‌اند. هر کدام از این سربازان، مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند و شما می‌توانید با انتخاب ترکیب مناسب از آن‌ها، در میدان نبرد به برتری برسید.

گرافیک و صداگذاری چشم‌نواز:

گرافیک بازی جنگ‌های صلیبی (قلعه) به صورت HD و با جزئیات خیره‌کننده طراحی شده است. محیط‌های بازی به زیبایی هر چه تمام‌تر شبیه‌سازی شده‌اند و حس و حال واقعی نبردهای صلیبی را به شما القا می‌کنند. افکت‌های صوتی و انیمیشن‌های بازی نیز به جذابیت هر چه بیشتر آن می‌افزایند.

قابلیت‌های کلیدی:

  • شبیه‌سازی کامل نسخه کامپیوتری جنگ‌های صلیبی (قلعه)
  • بیش از 50 مرحله و ماموریت جذاب و سرگرم‌کننده
  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • کنترل و یادگیری آسان و راحت
  • افکت‌های صوتی و انیمیشن‌های جذاب
  • نبردها و مبارزات متنوع و نفس‌گیر
  • گیم‌پلی اعتیادآور و سرگرم‌کننده
  • گرافیک HD خیره‌کننده با جلوه‌های صوتی هیجان‌انگیز
  • شخصیت‌های متنوع با مدلسازی دقیق
  • قابلیت ایجاد اتحاد و دشمنی با تمدن‌های مختلف

جنگ‌های صلیبی (قلعه)، تجربه‌ای منحصر به فرد از نبردهای استراتژیک در دنیای تاریخ را به شما ارائه می‌دهد. این بازی برای علاقه‌مندان به سبک استراتژی و تاریخ، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Janghaye Salibi (Ghaleh) - هک بازی جنگ های صلیبی قلعه اندروید - Download

دانلود فایل نصب اصلی نسخه 95 با لینک مستقیم - 318 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Earth Inc 2.1.0 - بازی کنترل و مدیریت زمین اندروید دانلود مود Road to Valor: World War II - هک بازی جاده شجاعت اندروید دانلود مود Top War: Battle Game 1.473.0 - هک بازی تاپ وار اندروید دانلود مود بازی Viking Rise وایکینگ رایز برای اندروید دانلود مود Pixel Archer Defense - هک بازی دفاع کماندار پیکسلی اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش