عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Avatar World: City Life برای اندروید دانلود مود بازی Horizon Driving Simulator برای اندروید دانلود مود بازی هشت خان 2 HashtKhan برای اندروید دانلود مود بازی Pixel X Racer 3.2.53 برای اندروید Detroit: Become Human به فروش 9 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است
صفحه اصلی   کنسول   بازی ps2   دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی

دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی

دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی داستان بازی Black در دوران جنگ سرد روایت می شود و بازیکن را در نقش جکسون، یک مامور مخفی CIA قرار می دهد. جکسون درگیر توطئه ای جهانی برای به راه اند

دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی

دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی

داستان بازی Black در دوران جنگ سرد روایت می شود و بازیکن را در نقش جکسون، یک مامور مخفی CIA قرار می دهد. جکسون درگیر توطئه ای جهانی برای به راه انداختن جنگ جهانی سوم می شود و باید برای متوقف کردن آن تلاش کند. این داستان در طول بازی پر پیچ و خم می شود و جکسون را به مکان های مختلفی در سراسر جهان می برد، از جمله روسیه، خاورمیانه و آفریقا.

توجه: برای اجرای این بازی در اندروید و ویندوز نیاز به شبیه ساز دارید

که می توانید شبیه ساز pcsx2 را دانلود کنید ما آخرین نسخه آن را برای شما آماداه کرده ایم.

برای اجرای بازی در اندروید باید شبیه ساز AetherSX2 را دریافت کنید.

گیم پلی:

Black یک بازی تیراندازی اول شخص است که بر روی نبردهای نزدیک و استفاده از سلاح های مختلف تمرکز دارد. بازیکن می تواند از بین طیف گسترده ای از سلاح ها، از جمله تفنگ های تهاجمی، مسلسل ها، اسلحه های کمری و مواد منفجره انتخاب کند. سطوح بازی به گونه ای طراحی شده اند که بازیکن را به استفاده از حرکات تاکتیکی و مخفی کاری برای پیشروی تشویق کنند.

علاوه بر بخش داستانی، Black دارای یک حالت چند نفره نیز می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد در انواع مختلف بازی های مرگ با یکدیگر رقابت کنند.

دوبله فارسی بازی بلک

موارد قابل توجه:

  • گرافیک: Black در زمان انتشار خود به دلیل گرافیک واقع گرایانه اش مورد تحسین قرار گرفت. از مدل سازی شخصیت ها و محیط ها گرفته تا جلوه های ویژه، همه چیز در بازی با جزئیات دقیق طراحی شده بود.
  • موسیقی: موسیقی متن Black توسط Rez Rez ساخته شده است و حس تعلیق و هیجان را به بازی اضافه می کند.
  • صداگذاری: صداگذاری Black بسیار با کیفیت است و به شخصیت ها و محیط جان می بخشد.

بازخوردها و جوایز:

Black پس از انتشار مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله جایزه BAFTA بهترین بازی سال را کسب کرد. این بازی همچنین از نظر تجاری موفق بود و بیش از 2 میلیون نسخه فروخت.

میراث:

Black یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص برای پلی استیشن 2 است و به خاطر گرافیک، گیم پلی و داستانش مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی زمینه را برای سری Black Ops که شامل Black Ops، Black Ops II، Black Ops III و Black Ops 4 می شود، فراهم کرد.

نکات جالب:

  • Black اولین بازی بود که از موتور RenderWare استفاده کرد که بعدها در بازی های دیگری مانند Grand Theft Auto: San Andreas و Red Dead Redemption نیز استفاده شد.
  • ساموئل ال جکسون در نقش سرهنگ رابرت "راب" تولیور در بازی Black صدای خود را به شخصیت داده است.
  • Black در لیست 100 بازی برتر تمام دوران مجله Complex در رتبه 82 قرار دارد.

نتیجه:

Black یک بازی تیراندازی اول شخص کلاسیک است که هنوز هم ارزش تجربه کردن را دارد. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز با داستانی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده هستید، Black انتخابی عالی است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Black ps2 بلک پلی استیشن 2 + نسخه فارسی - Download

دانلود نسخه اصلی بازی با حجم 1 گیگابایت
دانلود نسخه دوبله فارسی اربطان بیست پویا
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Pro Evolution Soccer Management دانلود Winning Eleven 16 - بازی لیگ برتر ۸۸-۸۷ برای PS2 دانلود بازی World Soccer Winning Eleven 9 - نسخه Ps2 دانلود بازی Winning Eleven 2008 - نسخه Ps2 دانلود بازی J-League Winning Eleven 2007 Club Championship

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش