عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی XDefiant – May 2024 uPlay Backup برای کامپیوتر Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند دانلود Need for Speed No Limits MOD 7.3.0 - بازی جنون سرعت بدون محدودیت اندروید + مود دانلود Sword Art Online(SAO): Integral Factor - بازی نقش آفرینی “هنر شمشیر زنی آنلاین” شایعه: GTA: The Trilogy - The Definitive Edition برای PC بروزرسانی جدیدی دریافت می کند
صفحه اصلی   اندروید   بازی نقش آفرینی   دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید

دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید

بازی Web Master 3D: Superhero Games وب‌مستر 3D: سوپرهیرو، محصول استودیوی بازی سازی TapNation، یک بازی نقش‌آفرینی جذاب است که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندر

دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید

دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید

بازی Web Master 3D: Superhero Games وب‌مستر 3D: سوپرهیرو، محصول استودیوی بازی سازی TapNation، یک بازی نقش‌آفرینی جذاب است که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی با ارائه گیم‌پلی روان و سرگرم‌کننده، مراحل و ماموریت‌های متنوع، گرافیک HD چشم‌نواز و نبردهای نفس‌گیر با دشمنان، توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. شما همچنین می توانید بازی Fruit Ninja 2 MOD را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

گیم پلی:

در این بازی، شما در نقش یک ابرقهرمان قدرتمند ایفای نقش می کنید و وظیفه دارید تا با نیروهای شر و تبهکاران در سطح شهر مبارزه کنید و امنیت را به مردم بازگردانید. برای انجام این رسالت، می توانید از قدرت ها و مهارت های منحصر به فرد خود، مانند پرتاب تار، چسباندن دشمنان به دیوار و استفاده از حرکات آکروباتیک، بهره ببرید.

مراحل و ماموریت ها:

Web Master 3D شامل طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های متنوع و چالش برانگیز است که هر کدام شما را به دنیایی جدید و هیجان انگیز سوق می دهد. از نبرد با دشمنان معمولی گرفته تا رویارویی با غول های آخر قدرتمند، تنوع مراحل این بازی به گونه ای است که هرگز حوصله شما سر نخواهد رفت.

گرافیک و صدا:

این بازی از گرافیک HD خیره کننده ای بهره می برد که جزئیات محیط و شخصیت ها را به زیبایی به تصویر می کشد. همچنین، افکت های صوتی و موسیقی متن بازی به خوبی طراحی شده اند و هیجان و جذابیت نبردها را دو چندان می کنند.

کنترل:

کنترل های بازی به سادگی و به راحتی قابل یادگیری هستند و به شما امکان می دهند تا به طور کامل بر حرکات و توانایی های ابرقهرمان خود مسلط شوید.

مزایا:

  • گیم پلی روان و سرگرم کننده
  • طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های متنوع
  • گرافیک HD خیره کننده و جزئیات دقیق
  • افکت های صوتی و موسیقی متن جذاب
  • کنترل های ساده و آسان
  • امکان ارتقا و بهبود قدرت ها و مهارت های ابرقهرمان
  • نبردهای حماسی با دشمنان و غول های آخر قدرتمند

معایب:

  • microtransactions در بازی وجود دارد که می تواند برای برخی از بازیکنان آزار دهنده باشد.
  • بازی تا حدی می تواند تکراری باشد.

جمع بندی:

Web Master 3D: Superhero Games یک بازی نقش آفرینی جذاب و سرگرم کننده است که با ارائه گیم پلی روان، گرافیک HD چشم نواز، طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های متنوع و نبردهای حماسی با دشمنان، می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی ابرقهرمانی جذاب و هیجان انگیز هستید، Web Master 3D را به شما پیشنهاد می کنیم.

امتیاز: 4.5 از 5

نکات تکمیلی:

  • این بازی برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست.
  • برای دانلود و اجرای بازی به اتصال اینترنتی نیاز دارید.
  • بازی Web Master 3D: Superhero Games به صورت رایگان برای اندروید منتشر شده است، اما شامل microtransactions نیز می باشد.

ویژگی های نسخه مود :

– آنلاک اسکین ها

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Web Master 3D: Superhero Games - بازی وب مستر سه بعدی: سوپرهیرو اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 110.1 با لینک مستقیم - 245 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Pickle Pete: Survivor - هک بازی ترشی پیت بقا اندروید دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش