عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake برای کامپیوتر دانلود مود Home Design Makeover - بازی شبیه ساز طراحی خانه اندروید دانلود مود بازی حمله به قلعه Castle Raid برای اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید دانلود بازی Pixel Cup Soccer – Ultimate Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   اول شخص   آنلاین رایگان   دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ

دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ

دانلود بازی Counter-Strike 2 برای PC – بازی کانتر استرایک آنلاین ۲ از سوی شرکت های بسیاری در دست توسعه قرار دارد. بسیاری از گیمرها براین باور بودند که Counter-Strike: Global Offensive پایان سری

دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ

دانلود بازی Counter-Strike 2 برای PC – بازی کانتر استرایک آنلاین ۲ از سوی شرکت های بسیاری در دست توسعه قرار دارد. بسیاری از گیمرها براین باور بودند که Counter-Strike: Global Offensive پایان سری بازی های کانتر بوده ولی شرکت توسعه دهنده بازی به تمام شایعات پایان داد.

بی تردید بازی کانتر استرایک آنلاین ۲ یکی از عظیم ترین پروژه هایی بوده که در سال 2023 میتوان به آن اشاره داشت. شرکت های Valve Corporation و Nexon بخش توسعه و ساخت بازی را برعهده دارند که قرار است توسط Valve + Gamania + Nexon + Tiancity بازی عرضه شود. تمرکز روی بخش های مختلف بازی سبب خواهد شد تا با یکی از بهترین بازی های بتل انلاین مواجه باشید.

دانلود Counter Strike 2

شما فرصت‌های جدیدی در اختیار خواهید داشت. گلوله‌ها و نارنجک‌های HE می‌توانند دود را فشرده کرده و خطوط دید را برای مدت کوتاهی پاکسازی کنند. به این ترتیب، امکان انسداد بیشتر راه دشمن شما هم فراهم خواهد شد. فضاها را می‌توانید به‌طور طبیعی با یک سری المان‌ها پر کرده و به سمت راهروهای طولانی بروید. نقشه‌های کلاسیک در کنار نقشه‌های جدید با طراحی جذاب گرافیکی به این بازی اضافه شده است و کم کم به هر کدام مسلط خواهید شد. در این بازی، ذرات دود با سیستم روشنایی یکپارچه کار می‌کنند و اجازه خواهند داد که نور و رنگ واقعی‌تری را تجربه کنید. سرورهای بازی در نسخه بتا توسط سازندگان ارزیابی می‌شود.

در بازی کانتر ۲ می‌توانید تغییرات اساسی را در نقشه‌ها داشته باشید. آن‌ها بازنگری شده و به‌طور کامل از ابتدا بازسازی شده‌اند. سازندگان از تمامی ابزارهای جدید Source 2 بازی استفاده کرده و از ویژگی‌های این رندر بهره می‌برند. شما هم می‌توانید نقشه‌ها را ارتقا داده و از نورپردازی این سورس بازی استفاده کنید. یک سیستم رندر مبتنی بر فیزیک هم داریم که مواد، نور و انعکاس واقعی را در بازی تولید می‌کند.

توجه!!!:این بازی ماهیت آنلاین دارد و کرک شده نیست و برای اجرا نیاز به نصب نسخه قانونی را دارید.

این بازی رایگان است و میتوانید از کلاینت استیم دانلود نمایید.

برای اطلاعات بیشتر به قسمت راهنمای نصب مراجعه کنید

ویژگــی های بازی
    + کاملا رایگان
    + جامعه گیمری زیاد
    + گیم پلی روان
گالری تصاویر
دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows® 10

Processor: 4 hardware CPU threads – Intel® Core™ i5 750 or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Video card must be 1 GB or more and should be a DirectX 11-compatible with support for Shader Model 5.0

DirectX: Version 11

Storage: 85 GB available space

راهنمــای نصــب بازی

) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Counter Strike 2 در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Restore Game Backup کلیک کنید.

4) پوشه بازی دانلودشده خود را که پیش تر توسط WinRar اکسترکت کرده‌اید، با زدن گزینه Browse به استیم داده تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 30.7 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: SEP-28-2023
  • فرمت: RAR
  • شرکت سازنده: Valve Corporation ، Nexon
  • نسخه: بک آپ
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Counter Strike 2 – September 2023 - بک آپ - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 10 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 11 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش