عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی نبرد فرماندهان Nabard Farmandehan برای اندروید دانلود مود KICK 24: Pro Football Manager - بازی کیک 24 مدیریت فوتبال اندروید دانلود پچ فارسی ساز بازی Resident Evil 4 Remake دانلود بازی 2 Battlefield: Bad Company برای کامپیوتر دانلود Stickman Party 2.3.8.3 - بازی استیکمن پارتی برای اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی معمایی   دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید

دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید

دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید کلانتر ماجونگ: سفری به دنیای غرب وحشی و معماهای چالش‌برانگیز مود بازی اندروید Sheriff of Mahjong یا کلانتر ماجونگ، یک بازی جذاب در سبک

دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید

دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید

کلانتر ماجونگ: سفری به دنیای غرب وحشی و معماهای چالش‌برانگیز

مود بازی اندروید Sheriff of Mahjong یا کلانتر ماجونگ، یک بازی جذاب در سبک جورچین و شهرسازی است که توسط استودیوی بازی سازی G5 Entertainment ساخته شده و برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. شما همچنین می توانید مود بازی Truck Simulator PRO USA را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

داستان بازی:

شما در نقش کلانتر یک شهر مرزی در غرب وحشی هستید که باید با حل معماهای چالش‌برانگیز ماجونگ، این شهر را از شر خلافکاران و قانون‌شکنان نجات دهید.

گیم‌پلی:

گیم‌پلی بازی Sheriff of Mahjong ترکیبی از دو سبک جورچین و شهرسازی است. شما باید با جفت کردن قطعات ماجونگ مشابه، منابع مختلفی مانند چوب، سنگ و طلا را جمع‌آوری کنید. از این منابع برای ساخت و ساز در شهر خود و ارتقا ساختمان‌ها و امکانات مختلف استفاده خواهید کرد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • معماهای چالش‌برانگیز ماجونگ: صدها مرحله مختلف با معماهای چالش‌برانگیز ماجونگ در انتظار شما هستند که حل کردن آنها نیاز به تفکر و استراتژی دارد.
  • شهرسازی: با جمع‌آوری منابع و ارتقا ساختمان‌ها، شهر خود را در دنیای غرب وحشی بسازید و آن را به مکانی امن و آباد تبدیل کنید.
  • شخصیت‌های جذاب: با شخصیت‌های مختلفی در بازی آشنا شوید و به آنها در حل مشکلات و پیشرفت شهرتان کمک کنید.
  • گرافیک زیبا و موسیقی متن دلنشین: گرافیک بازی Sheriff of Mahjong با الهام از دنیای غرب وحشی طراحی شده و موسیقی متن دلنشین آن به جذابیت بازی می‌افزاید.
  • رویدادهای مختلف: در رویدادهای مختلف بازی شرکت کنید و جوایز و آیتم‌های ویژه را دریافت کنید.
  • قابلیت بازی به صورت آفلاین: Sheriff of Mahjong را بدون نیاز به اتصال به اینترنت نیز می‌توانید بازی کنید.

نتیجه‌گیری:

Sheriff of Mahjong یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب است که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز و در عین حال آرامش‌بخش هستید، این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی های نسخه مود :

 – پول نامحدود

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماجونگ اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 1.42.4200 با لینک مستقیم - 152 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Parking Jam 3D 200.5.1 - بازی پارکینگ جم 3 بعدی اندروید دانلود مود Seekers Notes - بازی یادداشت های جستجوگران اندروید دانلود مود Poppy Playtime Chapter 3 - بازی پاپی پلی تایم 3 اندروید دانلود مود Travel Town - بازی شهر گردشگرها اندروید دانلود مود بازی Domino Dreams برای اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش