عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Trepang2 برای کامپیوتر دانلود مود بازی MADFUT 24 مدفوت 24 برای اندروید دانلود بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کامپیوتر دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود بازی DOOM Eternal – The Ancient Gods برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود

سال‌هاست که در انتظار انتشار بازی Lost Soul Aside هستیم. این بازی اکشن نقش‌آفرینی که از عناوین Devil May Cry و Final Fantasy الهام گرفته، با نمایش‌های متعدد، همچنان جذاب به نظر می‌

تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود

سال‌هاست که در انتظار انتشار بازی Lost Soul Aside هستیم. این بازی اکشن نقش‌آفرینی که از عناوین Devil May Cry و Final Fantasy الهام گرفته، با نمایش‌های متعدد، همچنان جذاب به نظر می‌رسد. اما تاریخ انتشار این بازی همچنان یک راز باقی مانده بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این انتظار به زودی به پایان می‌رسد.

استودیوی سازنده‌ی بازی، UltiZero Games، به تازگی از طریق صفحه‌ی رسمی توییتر بازی تایید کرد که Lost Soul Aside رده‌بندی سنی شده و مجوز انتشار در سرزمین اصلی چین را دریافت کرده است.

دانیل احمد، تحلیل‌گر ارشد صنعت بازی از Niko Partners، توضیح می‌دهد که این موضوع به معنای امکان عرضه‌ی رسمی بازی در این منطقه است. در نتیجه، جزئیات مربوط به تاریخ انتشار بازی نیز باید «به زودی» به طور رسمی به اشتراک گذاشته شود. به گفته‌ی احمد، به احتمال زیاد این اعلامیه «در طی ۳ ماه آینده» انجام خواهد شد.

اخبار مربوط به Lost Soul Aside اخیرا کم‌رنگ شده بود. اوایل این ماه، یانگ بینگ، تهیه‌کننده‌ی بازی، اعلام کرد که جزئیات بیشتری در مورد بازی «بعداً» به اشتراک گذاشته خواهد شد. پیش از آن، در جولای سال گذشته، UltiZero Games بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی جدید بازی را به نمایش گذاشت که شامل مبارزات، مبارزات با غول‌ها و موارد دیگر می‌شد.

Lost Soul Aside برای کنسول‌های ps5 و PC در حال توسعه است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش