عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Dead island 2 دانلود مود بازی Westland Survival 7.4.0 برای اندروید دانلود مود بازی Live or Die برای اندروید دانلود ترینر بازی RoboCop: Rogue City دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

طبق گزارش‌های اخیر، بازی رزیدنت ایول ۹ (Resident Evil 9) که شایعات ساخت آن از سال ۲۰۱۸ به گوش می‌رسد، با طولانی‌ترین زمان توسعه در کل مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول روبرو خواهد شد. ای

تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

طبق گزارش‌های اخیر، بازی رزیدنت ایول ۹ (Resident Evil 9) که شایعات ساخت آن از سال ۲۰۱۸ به گوش می‌رسد، با طولانی‌ترین زمان توسعه در کل مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول روبرو خواهد شد. این عنوان همچنین قرار است با بیشترین بودجه اختصاص یافته برای ساخت یک بازی در این سری تا به امروز، عرضه شود. با این حال، به نظر می‌رسد کمپانی کپکام (Capcom) برای پختگی بیشتر بازی، زمان عرضه آن را به تعویق انداخته است.

این خبر از سوی Dusk Golem، یکی از افشاگران مطرح دنیای بازی، منتشر شده است. او بر اساس اطلاعاتی که طی ماه‌های اخیر به دست آورده، ادعا می‌کند که Resident Evil 9 ممکن است به صورت داخلی توسط Capcom با تأخیر مواجه شده باشد. طبق گزارش‌های پیشین، قرار بود این بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود، اما این افشاگر خبر از تأخیر در انتشار می‌دهد و تاریخ دقیق عرضه‌ی جدیدی نیز اعلام نمی‌کند.

Dusk Golem می‌گوید احتمال دارد کپکام پیش از عرضه‌ی شماره‌ی بعدی اصلی این سری، بازی دیگری از Resident Evil را معرفی و عرضه کند. با این حال، او تأکید می‌کند که این ادعا را هنوز به طور قطع نمی‌توان تایید کرد، هرچند شواهدی دال بر این موضوع دیده است.

این افشاگر چندی پیش همچنین ادعا کرده بود که Resident Evil 9 با استفاده از تکنولوژی دنیای باز بازی Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود. البته تاثیر این موضوع بر طراحی بازی هنوز مشخص نیست.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟ - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش