عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Kaitlyn Dever ایفای نقش Abby در فصل دوم سریال The Last of Us را برعهده گرفت دانلود Hero Hunters 7.4.1 - بازی قهرمانان شکارچی اندروید + مود دانلود Catch And Shoot 1.12 - بازی بگیر و شلیک کن برای اندروید + مود تجدید بررسی ادغام مایکروسافت و بلیزارد اکتیویژن توسط FTC دانلود بازی 2 Battlefield: Bad Company برای کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود

دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود

دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود بازی Firefight یک بازی استراتژی برای دستگاه‌های اندرویدی است که توسط استودیوی بازی سازی Sean O'Connor ساخته و منتشر شده و در آن شما باید

دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود

دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود

بازی Firefight یک بازی استراتژی برای دستگاه‌های اندرویدی است که توسط استودیوی بازی سازی Sean O'Connor ساخته و منتشر شده و در آن شما باید یک تیم از سربازان را رهبری کنید تا با دشمنان مبارزه کنید. بازی در محیط‌های مختلف و با انواع مختلف دشمنان انجام می‌شود.

در بازی Firefight، شما باید سربازان خود را به صورت دستی کنترل کنید. شما می‌توانید از سربازان خود برای حمله به دشمنان، دفاع از خود و انجام وظایف مختلف استفاده کنید.

بازی دارای یک سیستم ارتقاء است که به شما امکان می‌دهد سربازان خود را قوی‌تر کنید. شما می‌توانید با کسب امتیاز از طریق مبارزه، سربازان خود را ارتقاء دهید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود Firefight 7.2.3 - بازی اکشن استراتژی اندروید + مود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش