عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Heroes of Valhalla برای اندروید خرید اکانت آماده و حرفه ای MW3 اکتیویژن لول بالا | مدرن وارفار ۳ بودجه کلی بازی Marvel's Spider-Man 2 حدودا 315 میلیون دلار بود شایعه: GTA: The Trilogy - The Definitive Edition برای PC بروزرسانی جدیدی دریافت می کند خرید ارزان مولتی چیت بازی PUBG TENCENT
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   ایندی   پلتفرمر   دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر Another Crab's Treasure یک بازی ماجراجویی و اکشن در سبک سولز-لایک است که توسط استودیوی بازی سازی Aggro Crab توسعه و منتشر شده است. شما در این بازی د

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر

Another Crab's Treasure یک بازی ماجراجویی و اکشن در سبک سولز-لایک است که توسط استودیوی بازی سازی Aggro Crab توسعه و منتشر شده است. شما در این بازی در نقش Kril، خرچنگی که به دنبال پس گرفتن خانه حلزونی خود از چنگال دزدان است، به یک ماجراجویی حماسی در اعماق اقیانوس آلوده می‌پردازید.

گیم‌پلی Another Crab's Treasure بر کاوش، مبارزه و حل معما تمرکز دارد. شما باید در دنیای بازی که پر از خطرات و دشمنان مختلف است، کاوش کنید و با استفاده از مهارت‌ها و سلاح‌های خود، آنها را شکست دهید. مبارزات بازی چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسا است و شما باید با دشمنانی بزرگ‌تر و قدرتمندتر از خودتان مبارزه کنید. شما همچنین می توانید بازی زیبا DeadPool را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

ژانر: ماجراجویی اکشن، سولز-لایک

پلتفرم‌ها: PC، Nintendo Switch

توسعه‌دهنده: Aggro Crab

ناشر: Aggro Crab

تاریخ انتشار: 2024

داستان بازی در اعماق اقیانوسی آلوده روایت می‌شود و شما باید از میان جنگل‌های جلبکی، صخره‌های مرجانی، شهرهای قلعه‌های شنی و حتی تاریکی‌های غیرقابل تصور اعماق دریا عبور کنید. در طول مسیر، با شخصیت‌های مختلفی ملاقات خواهید کرد و رازهای دنیای بازی را کشف خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Another Crab's Treasure سیستم خانه‌های حلزونی است. شما می‌توانید در طول بازی، خانه‌های حلزونی مختلفی را پیدا کنید و از آنها به عنوان پناهگاه خود استفاده کنید. هر کدام از این خانه‌ها دارای ویژگی‌های دفاعی خاص خود هستند و شما می‌توانید آنها را ارتقا دهید تا در برابر دشمنان قوی‌تر مقاوم‌تر باشند.

Another Crab's Treasure به گونه‌ای طراحی شده که هم برای بازیکنان جدید در سبک سولز-لایک قابل دسترس باشد و هم طرفداران باتجربه را به چالش بکشد. بازی دارای سیستم سختی قابل تنظیم است و شما می‌توانید سطح دشواری را متناسب با مهارت خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، Another Crab's Treasure دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که عبارتند از:

  • گرافیک زیبا و چشم‌نواز: دنیای بازی با جزئیات فراوان و با استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع طراحی شده است.
  • موسیقی متن حماسی: موسیقی متن بازی به خوبی حال و هوای حماسی و ماجراجویانه بازی را القا می‌کند.
  • گیم‌پلی روان و بدون نقص: گیم‌پلی بازی روان و بدون نقص است و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی حرکات شخصیت را کنترل کنید.

اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده در سبک سولز-لایک هستید، Another Crab's Treasure انتخاب مناسبی برای شما است.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows 10 or newer

Processor: 2.5 GHz or faster

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 970 or equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 6 GB available space

Sound Card: idk

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه Razor1911:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 4.1گیگابایت
  • تاریخ انتشار: APR-25-2024
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش