عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Mortal Kombat 1 – Premium Edition برای کامپیوتر شایعه: احتمال معرفی نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در 5 مارس Ark: Survival Ascended – Scorched Earth منتشر شد سیستم مورد نیاز بازی Suicide Squad: Kill the Justice League روی PC مشخص شد دانلود Zombie Castaways - بازی زامبی های رانده شده برای اندروید + مود
صفحه اصلی   اندروید   بازی نقش آفرینی   دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید

دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید

دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید NieR Re[in]carnation: بازی نقش آفرینی جدید از SQUARE ENIX برای اندروید NieR Re[in]carnation، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب NieR،

دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید

دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید

NieR Re[in]carnation: بازی نقش آفرینی جدید از SQUARE ENIX برای اندروید

NieR Re[in]carnation، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب NieR، سرانجام به صورت رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد. این بازی نقش آفرینی توسط استودیوی بازی سازی SQUARE ENIX ساخته شده و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان، به خصوص در شرق آسیا، به خود جلب کرده است.

ماجراجویی‌های جذاب و مبارزات نفس‌گیر در انتظار شماست. در NieR Re[in]carnation با چالش‌ها و موانع مختلفی روبرو خواهید شد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. این بازی تاکنون بیش از 1 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود شده است. شما همچنین می توانید نسخه ویژه و مود بازی Shadow Fight 2 Special Edition را نیز از وب سایت گیم تن دریافت کنید.

مبارزاتی جذاب و سرشار از تنوع:

NieR Re[in]carnation سیستم مبارزه‌ای منحصر به فرد و جذاب را به شما ارائه می‌دهد. تنوع در حالت‌های نبرد، چالش‌ها و موانع مختلف، ساعت‌ها شما را سرگرم نبردهای هیجان‌انگیز خواهد کرد.

جهانی پرماجرا و مملو از داستان:

علاوه بر نبردها، NieR Re[in]carnation دنیایی وسیع و پرماجرا را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد. ماموریت‌های متنوع، داستان گیرا و شخصیت‌های جذاب، شما را مجذوب خود خواهند کرد.

نقد و بررسی بازی NieR Re[in]carnation:

  • حالت‌های مختلف و متنوع برای مبارزات و نبردها: نبردها به شکل جذاب و هیجان‌انگیزی طراحی شده‌اند و تنوع زیادی دارند.
  • مراحل و ماموریت‌های سرگرم‌کننده: طیف گسترده‌ای از مراحل و ماموریت‌های جذاب و سرگرم‌کننده برای بازی طراحی شده که ساعت‌ها شما را در فضای بازی سرگرم خواهد کرد.
  • قهرمانان و شخصیت‌های متنوع: طیف گسترده‌ای از قهرمان‌ها و کاراکترهای مختلف با مدلسازی و جزئیات حیرت‌انگیزی برای بازی طراحی شده که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص و ویژه‌ای دارند.
  • داستان جذاب: داستان بازی شما را ساعت‌ها در بازی سرگرم خواهد کرد.
  • ابزارها و سلاح‌های مختلف: ابزارها و سلاح‌های مختلف و متنوعی برای نبردها و مبارزه‌ها طراحی شده تا بتوانید به راحتی دشمنان را شکست بدهید.
  • کاوش و اکتشاف: کاوش‌ها و اکتشافات جذاب و حیرت‌انگیزی در این بازی تجربه خواهید کرد.
  • کنترل آسان: کنترل و یادگیری بازی آسان و راحت است.
  • افکت‌های صوتی زیبا: افکت‌های صوتی زیبا و جذابی برای بازی تهیه شده است.
  • رابط کاربری زیبا: رابط کاربری بازی به زیبایی طراحی شده است.
  • نقشه بزرگ: نقشه بازی به شکل بزرگ و وسیعی با فضاها و محیط‌های مختلف و متنوعی با مدلسازی و جزئیات حیرت‌انگیزی طراحی شده است.
  • معماها و چالش‌ها: شما باید رازها و معماهای مختلف و متنوعی را در مسیر مراحل بازی کشف و حل کنید تا بتوانید سطح‌های بالاتر و سخت‌تر راه پیدا کنید.
  • گرافیک و صدا: گرافیک بازی NieR Re[in]carnation به شکل HD حیرت‌انگیزی همراه با جلوه‌های صوتی هیجان‌انگیزی و گیم‌پلی اعتیادآور و سرگرم‌کننده‌ای طراحی شده است.

NieR Re[in]carnation یک بازی نقش آفرینی جذاب و سرگرم کننده است که با داستان گیرا، گرافیک زیبا، گیم پلی اعتیاد آور و شخصیت‌های متنوع، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی جدید و هیجان‌انگیز هستید، NieR Re[in]carnation را به شما پیشنهاد می‌کنم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود NieR Re[in]carnation - بازی نیئا تناسخ اندروید - Download

دانلود فایل نصب مود شده نسخه 3.7.1 با لینک مستقیم - 268 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Pickle Pete: Survivor - هک بازی ترشی پیت بقا اندروید دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش