عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Saints Row Platinum برای کامپیوتر دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید بازی Star Wars Outlaws در اواخر سال 2024 منتشر می شود دانلود نسخه فشرده بازی Viewfinder برای کامپیوتر دانلود Metal Hellsinger - بازی فلز خواننده جهنمی برای کامپیوتر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023

دانلود فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023

دانلود رایگان فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 WEB-DL داستان شگفت انگیز هنری شوگر ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر فیلمی کوتاه فانتزی

دانلود  فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023

دانلود رایگان فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 WEB-DL

داستان شگفت انگیز هنری شوگر ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر فیلمی کوتاه فانتزی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس داستان کوتاه سال ۱۹۷۷ «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» اثر رولد دال نوشته، تهیه‌کنندگی و کارگردانی وس اندرسن را بر عهده داشته است. این فیلم دومین اقتباس سینمایی از آثار دال است که توسط اندرسن کارگردانی شده است، پس از آقای فاکس شگفت‌انگیز (۲۰۰۹). بندیکت کامبربچ در نقش هنری شوگر، رالف فاینس، دیو پاتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد ایواادی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم درباره هنری شوگر، مردی ثروتمند است که به قمار علاقه زیادی دارد. او به دنبال مهارت خارق‌العاده‌ای می‌گردد تا بتواند در قمار تقلب کند. او با کتابی روبرو می‌شود که درباره مردی است که می‌تواند از میان اشیا ببیند و تصمیم می‌گیرد این مهارت را خودش یاد بگیرد.

«داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» فیلمی رؤیایی و خیره‌کننده از نظر بصری است که جادو و شگفتی آثار رولد دال را به تصویر می‌کشد. این فیلم همچنین داستانی هشداردهنده درباره خطرات حرص و طمع است.

این فیلم در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ به صورت محدود در سینماها اکران شد و در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ از طریق نتفلیکس منتشر شد.

«داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» به دلیل کمدی، بازی‌ها و سبک بصری منحصربه‌فرد اندرسن مورد تحسین قرار گرفت. همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه زنده‌ای در نود و ششمین دوره جوایز اسکار شد.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 1.0 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 735 مگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 376 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 264 مگابایت]

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم کوتاه The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش