عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: نینتندو در حال مذاکره جدی با سه توسعه‌دهنده مستقل برای همکاری روی IP های خود است دانلود بازی WE ARE FOOTBALL 2024 برای کامپیوتر منطقه جدید Ashlands در Valheim در نیمه اول سال 2024 اضافه خواهد شد دانلود بازی Alan Wakes American Nightmare برای کامپیوتر دانلود بازی Age of Empires Definitive Edition برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   تلاش برای بقا   جهان آزاد   دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر HumanitZ یک بازی ویدئویی در سبک تلاش برای بقا، تیراندازی و RPG است که در دنیایی آخرالزمانی و پر از زامبی روایت می‌شود. این بازی که توسط استودیوی بازی سازی

دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر

HumanitZ یک بازی ویدئویی در سبک تلاش برای بقا، تیراندازی و RPG است که در دنیایی آخرالزمانی و پر از زامبی روایت می‌شود. این بازی که توسط استودیوی بازی سازی Yodubzz Studios توسعه یافته و در سپتامبر ۲۰۲۳ توسط Freedom Games منتشر شده است، شما را به عنوان یکی از معدود بازماندگان بشریت به چالش می‌کشد تا برای زنده ماندن در این دنیای خشن و بی‌رحم تلاش کنید. شما می توانید بازی Soulslinger Envoy of Death را نیز از گیم تن دریافت کنید.

HumanitZ – Stronghold (Early-Access) PC-P2P

ویژگی های کلیدی

  • جهان باز عظیم: HumanitZ دارای دنیایی وسیع و open-world است که می‌توانید آزادانه در آن کاوش کنید. از روستاهای متروکه گرفته تا شهرهای ویران شده، مکان‌های مختلفی برای کشف و غارت وجود دارد.
  • گیم پلی بقا: برای زنده ماندن در HumanitZ ، باید غذا، آب و پناهگاه پیدا کنید. همچنین باید مراقب خطرات محیطی مانند آب و هوا و حیوانات وحشی باشید.
  • مبارزه با زامبی: زامبی ها دشمن اصلی شما در HumanitZ هستند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف ظاهر می شوند و برای از بین بردن آنها به تمام مهارت ها و هوش خود نیاز دارید.
  • صنعتگری: برای زنده ماندن در این دنیای سخت، باید بتوانید اقلام مختلفی را بسازید. از ابزار و سلاح گرفته تا لباس و زره، می‌توانید با جمع آوری منابع و استفاده از آنها در سیستم crafting بازی، اقلام مورد نیاز خود را بسازید.
  • تجربه ی co-op: HumanitZ را می توانید به صورت single-player یا co-op با دوستان خود بازی کنید. با همکاری یکدیگر می توانید شانس خود را برای زنده ماندن در این دنیای خطرناک افزایش دهید.

گیم پلی

گیم پلی HumanitZ بر روی کاوش، جمع آوری منابع، ساخت و ساز و نبرد متمرکز است. بازیکنان باید در دنیای بازی کاوش کنند تا منابعی مانند غذا، آب، دارو و مهمات را جمع آوری کنند. آنها همچنین می توانند از این منابع برای ساخت پناهگاه، ابزار و سلاح استفاده کنند. نبرد در HumanitZ چالش برانگیز و سریع است. بازیکنان باید از حرکات و هدف گیری دقیق برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنند.

جزئیات بیشتر

  • گرافیک: HumanitZ دارای گرافیک isometric است که به top-down شباهت دارد. این نوع گرافیک دید کاملی از محیط اطراف به شما می دهد و برای گیم پلی بقا ideal است.
  • موسیقی: موسیقی متن HumanitZ تاریک و atmospheric است و به خوبی حس despair و hopelessness دنیای بازی را القا می کند.
  • بازخوردها: HumanitZ در Steam دارای Mostly Positive reviews است. بازیکنان از گیم پلی، گرافیک و محتوای بازی تعریف کرده اند.

HumanitZ یک بازی چالش برانگیز و rewarding است که برای طرفداران بازی های survival و zombie بسیار جذاب خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی هستید که شما را به شدت درگیر کند و به skills شما به چالش بکشد، HumanitZ انتخابی عالی برای شما است.

نکات اضافی

  • HumanitZ در حال حاضر در early access است، به این معنی که هنوز در حال توسعه است. با این حال، محتوای زیادی برای تجربه در بازی وجود دارد و توسعه دهندگان به طور فعال در حال اضافه کردن ویژگی های جدید و رفع اشکالات هستند.
  • HumanitZ در حال حاضر فقط برای PC موجود است.

اگر به دنبال یک بازی survival چالش برانگیز و immersive هستید، HumanitZ را به شدت به شما توصیه می کنم.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: 8 GB

Storage: 20 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 4 GB

Storage: 20 GB available space

مشخــصات فایــل
  • تاریخ انتشار: APR-20-2024
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش