عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود blood west - بازی غرب خونی برای کامپیوتر دانلود مود Stick Combat: Battle Simulator - هک بازی مبارزه استیکمن اندروید دانلود مود بازی Universal Truck Simulator برای اندروید تریلر Overlord Unicorn به جزئیات اکتشاف، ماموریت‌ها و موارد دیگر می‌پردازد دانلود Last Train Home - بازی آخرین قطار خانه برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   ماجراجویی   ایندی   معمایی   دانلود بازی کم حجم Typoman – Revised برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Typoman – Revised برای کامپیوتر

دانلود بازی Typoman – Revised برای کامپیوتر Typoman: سفری شگفت‌انگیز در دنیای حروف! Typoman (تیپومن) یک بازی کم حجم ویدئویی پلتفرمر پازل است که توسط استودیوی بازی سازی Brainpower Games تو

دانلود بازی کم حجم Typoman – Revised برای کامپیوتر

دانلود بازی Typoman – Revised برای کامپیوتر

Typoman: سفری شگفت‌انگیز در دنیای حروف!

Typoman (تیپومن) یک بازی کم حجم ویدئویی پلتفرمر پازل است که توسط استودیوی بازی سازی Brainpower Games توسعه یافته و توسط گیم تن به صورت رایگان در سال 2015 برای پلتفرم‌های PC، Mac، Linux، PlayStation 4، Xbox One، Wii U و PlayStation Vita منتشر شده است. این بازی به دلیل گرافیک هنری منحصر به فرد خود که از حروف و تایپوگرافی برای ایجاد محیط و شخصیت‌ها استفاده می‌کند، مورد تحسین قرار گرفته است. شما همچنین می توانید بازی Witchfire را نیز دریافت کنید.

Typoman – Revised PC-Unleashed

ژانر: پلتفرمر پازل

استودیو توسعه‌دهنده: Brainpower Games

پلتفرم‌ها: PC، Mac، Linux، PlayStation 4، Xbox One، Wii U، PlayStation Vita

تاریخ انتشار: 2015

وب‌سایت رسمی

داستان بازی

در Typoman، شما در نقش حروف الفبا بازی می‌کنید که در دنیای کلمات زندگی می‌کنند. هدف شما این است که با حرکت در محیط و حل پازل‌ها، به کلمات و جملات مختلف جان ببخشید. در طول مسیر، با دشمنانی مانند غلط املایی و ویروس‌های کامپیوتری روبرو خواهید شد که باید از آنها دوری کنید یا آنها را شکست دهید.

گیم‌پلی

Typoman یک بازی پلتفرمر پازل است که در آن باید از توانایی‌های مختلف حروف برای حل پازل‌ها و پیشرفت در بازی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از حرف "A" برای پریدن از روی سکوها، از حرف "I" برای عبور از شکاف‌ها و از حرف "E" برای فعال کردن سوئیچ‌ها استفاده کنید. بازی شامل طیف گسترده‌ای از پازل‌های چالش‌برانگیز است که برای حل آنها به تفکر خلاقانه و مهارت نیاز دارید.

دانلود بازی Typoman

گرافیک و صدا

Typoman به دلیل گرافیک هنری منحصر به فرد خود که از حروف و تایپوگرافی برای ایجاد محیط و شخصیت‌ها استفاده می‌کند، مورد تحسین قرار گرفته است. محیط بازی پر از جزئیات است و شخصیت‌ها به خوبی طراحی شده‌اند. موسیقی متن بازی نیز زیبا و атмосферیک است و به خوبی با حال و هوای بازی مطابقت دارد.

نقد و بررسی

Typoman مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و نمره‌های بالایی را از وب‌سایت‌ها و مجلات بازی دریافت کرده است. منتقدان گرافیک هنری بازی، گیم‌پلی خلاقانه و داستان جذاب آن را ستایش کرده‌اند.

جوایز و افتخارات

  • برنده جایزه بهترین بازی پلتفرمر در Indie Game Awards 2017
  • نامزد بهترین بازی مستقل در The Game Awards 2017
  • بیش از 1 میلیون نسخه فروخته شده

نتیجه‌گیری

Typoman یک بازی پلتفرمر پازل خلاقانه و سرگرم‌کننده است که برای بازیکنان در هر سنی جذاب خواهد بود. با گیم‌پلی منحصر به فرد، سطوح چالش‌برانگیز و گرافیک زیبا، Typoman تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7/10 64bit

Processor: 2 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 750 / RADEON 270

Storage: 1 GB available space

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: Windows 7 64bit

Processor: 2 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000 / GTX 710

Storage: 1 GB available space

مشخــصات فایــل
  • حجم: 279مگابایت
  • تاریخ انتشار: APR-16-2024
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی کم حجم Typoman – Revised برای کامپیوتر - Download

دانلود بازی Typoman – Revised-Unleashed با لینک مستقیم
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود The Invincible - بازی شکست ناپذیر برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Enshrouded برای کامپیوتر دانلود بازی Grim Dawn Definitive Edition v1.2.1.1 برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش