عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Flashback 2 - بازی فلش بک 2 برای کامپیوتر دموی بازی Unicorn Overlord برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 4 منتشر شد! دانلود مود Stickman Ninja 3v3 Battle - بازی استیکمن نینجا اندروید توسعه Splatoon 3: Side Order در 22 فوریه منتشر می شود دانلود بازی Lost Ark – April 2024 Update برای کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   بازی ماجرایی   دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید

دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید

دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید مود بازی پارک مرگ Death Park 2 یک بازی ترسناک و هیجان انگیز در سبک بقا و ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Euphoria Horror Games برای

دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید

دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید

مود بازی پارک مرگ Death Park 2 یک بازی ترسناک و هیجان انگیز در سبک بقا و ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Euphoria Horror Games برای اندروید منتشر شده است. در این بازی شما در نقش نوجوانی به نام گری هستید که باید در یک پارک متروکه و پر از هیولا، خواهر خود را از دست دلقک ترسناک و قاتل نجات دهید. اگر علاقه مند به بازی های ورزشی هستید ما به شما Hitwicket Superstars: Cricket را پیشنهاد می کنیم، اما اگر دنبال یک بازی در سبک بقا و ترسناک برای کامپویتر هستید می توانید بازی Withering Rooms را دانلود کنید. بازی در شهری مخوف و پر از اسرار جریان دارد و شما باید با حل معماها و جنگیدن با دلقک و هیولاهای مختلف، راز پارک مرگ و منشأ دلقک ترسناک را کشف کنید.

داستان:

داستان بازی Death Park 2 از جایی شروع می شود که گری به دنبال خواهر خود به نام لیندا که به طور مرموزی ناپدید شده است، به پارک متروکه شهر می رود. گری در این پارک با دلقک ترسناکی به نام Pennywise روبرو می شود که قصد دارد لیندا را به قتل برساند. گری برای نجات جان خواهر خود باید با Pennywise و دیگر هیولاهای پارک مبارزه کند و معماهای مختلف را حل کند.

گیم پلی:

گیم پلی بازی Death Park 2 از دید اول شخص دنبال می شود. شما در این بازی باید در محیط پارک متروکه کاوش کنید، معماهای مختلف را حل کنید و با هیولاهای مختلف مبارزه کنید. برای مبارزه با هیولاها می توانید از سلاح های مختلفی مانند چاقو، تپانچه و شاتگان استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • گرافیک و طراحی های سه بعدی بسیار عالی
  • داستان ترسناک و هیجان انگیز
  • تنوع بالا در هیولاها
  • معماهای چالش برانگیز
  • سلاح های مختلف برای مبارزه با هیولاها
  • موسیقی متن و صداگذاری های ترسناک

این بازی دارای چندین پایان متفاوت است و بقای شما و نتیجه داستان بستگی به تصمیمات و اقدامات شما دارد. معماها در این بازی دو سطح دشواری دارند و با هر بار بازی، تغییر می‌کنند. تلاش برای تکمیل Death Park 2 با معماهای چالش‌برانگیز، تنها توسط تعداد کمی از بازیکنان ممکن است.

بازی Death Park 2 با گرافیک عالی و موسیقی متن اصیل، تجربه نهایی ترس و هیجان را به شما ارائه می‌دهد. این بازی به صورت رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است و شما می‌توانید آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید. همچنین، ویدیوهای راهنمای بازی در YouTube موجود است که می‌تواند به شما در حل معماها و پیشرفت در بازی کمک کند.

نکات مثبت:

  • گرافیک و طراحی های سه بعدی بسیار عالی
  • داستان ترسناک و هیجان انگیز
  • تنوع بالا در هیولاها
  • معماهای چالش برانگیز
  • موسیقی متن و صداگذاری های ترسناک

نکات منفی:

  • کوتاه بودن داستان
  • نیاز به گوشی با پردازنده قوی

آیا شما آماده‌اید تا با کابوس‌های خود مبارزه کنید و در این داستان ترسناک پیروز شوید؟ دانلود یکی از بهترین بازی‌های ترسناک و شروع ماجراجویی خود را همین حالا آغاز کنید!

ویژگی های نسخه مود

1 – گاد مود

2 – حذف تبلیغات

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود Death Park 2 - بازی ماجراجویی پارک مرگ 2 اندروید - Download

دانلود فایل نصب نسخه 2.0.4 با لینک مستقیم - 180 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Dragon Legend: Idle RPG War - هک بازی افسانه اژدها اندروید دانلود مود و هک بازی 41148 برای اندروید دانلود مود Mehman Nimehshab - هک بازی ایرانی مهمان نیمه شب اندروید دانلود مود MozafarKhan - هک بازی ایرانی مظفرخان اندروید دانلود مود Rope Hero: Mafia City Wars 1.5.9 - بازی قهرمان طناب اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش