عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
سیستم مورد نیاز بازی Helldivers 2 مشخص شد دانلود مود بازی My Cafe Restaurant Game برای اندروید دانلود بازی Jusant برای کامپیوتر - نسخه کم حجم FitGirl Hideki Kamiya، خالق Bayonetta، توضیح می‌دهد که چرا از PlatinumGames خارج شد سرورهای The Day Before در تاریخ 22 ژانویه 2024 تعطیل می شوند
صفحه اصلی   فروشگاه   اکانت و گیفت کارت   خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما نام محصولی جدید از وب سایت گیم تن است که که با خرید آن صاحب یک

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما نام محصولی جدید از وب سایت گیم تن است که که با خرید آن صاحب یک اکانت قانونی و اورجینال بازی GTA V Premium می شوید. در ادامه مطلب برای توضیحات بیشتر و جزئیات همراه ما باشید. برای خرید اکانت و گیفت کارت های مختلف نیز می توانید از طریق گیم تن اقدام کنید.

برای خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

#تخفیفات_استیم
•gta v
ریجن اوکراین/ukraine
✅ فعالسازی در سریعترین زمان ممکن

بازی Grand Theft Auto V (GTA V) یک بازی اکشن-ماجراجویی محبوب است که توسط کمپانی Rockstar North توسعه داده شده و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این بازی بر روی پلتفرم Steam قابل دسترسی است و میتوانید آن را بر روی حساب استیم خود (نسخه اورجینال) خریداری و نصب کنید تا از دنیای فراگیر Grand Theft Auto لذت ببرید.

GTA V در ایالت خیالی سن آندریاس رخ می‌دهد و دنیایی بزرگ و آزاد را با مناظر متنوع شامل شهر پرآشوب لاس سانتوس و حومه‌های آن بازیکنان برای خود فراهم می‌کند. داستان بازی از زندگی سه شخصیت اصلی پیروی می‌کند: مایکل د سانتا، یک سارق بانک بازنشسته؛ فرانکلین کلینتون، یک خلافکار جوان اهل خیابان؛ و ترور فیلیپس، یک جنایتکار خشن و پیش‌بینی‌ناپذیر.

در GTA V، بازیکنان می‌توانند به طور آزاد در دنیای باز شده جهان باز بازی را بررسی کرده، در مأموریت‌های مختلف شرکت و هیجان سرعت بالا، سرقت‌های جسورانه و نبردها با هم بازی کنند. بازی همچنین شامل حالت چندنفره آنلاین به نام GTA Online است، که در آن بازیکنان می‌توانند با دوستان خود تیم بسازند یا در مقابل دیگران در جهان آنلاین پویا و در حال گسترش رقابت کنند.



برای بازی کردن GTA V بر روی حساب استیم خود، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. پس از اضافه شدن بازی به کتابخانه شما، میتوانید آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.
2. کتابخانه استیم خود را باز کرده و GTA V را پیدا کنید.
3. بر روی دکمه "نصب" کلیک کنید تا فرایند نصب شروع شود.
4. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کرده و نصب را تکمیل کنید.
5. پس از اتمام نصب، میتوانید بازی را راه‌اندازی کنید و شروع به بازی کردن کنید.

GTA V تجربه‌ای هیجان انگیز و ماندگار را با گرافیک دقیق، دنیای واقع‌گرایانه و گیمپلی جذاب به بازیکنان ارائه می‌دهد. به تنهایی می‌توانید دنیای باز تمامی‌شدنی را کاوش کنید، در مأموریت‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید یا در حالت آنلاین بازی رقابت کنید، GTA V ساعت‌ها ناپایانی از سرگرمی را فراهم می‌کند.

پس، آماده شوید تا بازی‌های حماسی، سرقت‌های جسورانه را انجام داده و در زیرزمین جنایی لاس سانتوس با Grand Theft Auto V بر روی حساب استیم خود سرگرم شوید.

برای خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما

مشخصات کلی

  • 72 ساعت گارانتی گیم دونی
  • نوع محصول: اورجینال و قانونی
  • وضعیت: نو
  • پلتفرم: بازی کامپیوتر 
  • گارانتی فروشنده: شامل گارانتی
  • شرایط گارانتی: ضمانت بازگشت وجه
  • کد محصول: 87219878
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما - Download

برای خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
خرید گیم پس آلتیمیت 6 ماهه ایکس باکس ظرفیت هوم فروش اکانت استیم با 79 بازی آنلاین و آفلاین خرید ارزان بازی فیفا 24 - اکانت اورجینال استیم خرید ارزان گیفت 3 ماهه ایکس باکس گلد Xbox Live Game Pass Core 3 Months خرید ارزان گیفت کارت 1 ماهه ایکس باکس گلد Xbox Live Game Pass Core 1 Month

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش