عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی DREDGE دانلود مود بازی Yalghaar یالگر برای اندروید نسخه 4.3 بازی Genshin Impact در تاریخ 20 دسامبر منتشر می شود + تریلر دانلود One Last Breath - بازی آخرین نفس کامپیوتر روکش دندان اسنپ اسمایل چه مزایایی دارد
صفحه اصلی   فروشگاه   چیت و ملزومات بازی   دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box نام محصولی جدید از وب سایت گیم تن است که که با خرید ان امکان دریافت یک اکانت شانسی فورتنایت رو

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box نام محصولی جدید از وب سایت گیم تن است که که با خرید ان امکان دریافت یک اکانت شانسی فورتنایت رو دارید. در ادامه مطلب برای توضیحات بیشتر و جزئیات همراه ما باشید. برای خرید اکانت و گیفت کارت های مختلف نیز می توانید از طریق گیم تن اقدام کنید.

برای دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box کلیک کنید

جعبه شانس فورتنایت یک محصول جدید و جذاب می باشد که با خرید آن امکان دریافت یک اکانت شانسی فورتنایت رو دارید، لطفا تا آخر توضیحات محصول همراه ما باشید.

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box

جعبه شانسی چیست؟

شما با تهیه این محصول یک فایل از ما دریافت میکنید که داخل این فایل اکانت شانسی فورتنایت وجود دارد، احتمال داره که اکانت دارای ۳۰۰ اسکین باشه یا کمتر، دارای اسکین اوجی باشه یا باندل دلاری یا دارای ویباکس خیلی زیاد باشد.

توجه کنید بعد از خرید حتما تیکت بزنید تا محصول همراه آموزش برای شما ارسال شود، بعد از ارسال تیکت معمولا بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت مشخصات سرویس در همان جا خدمت شما ارسال خواهد شد.

 با خرید این محصول پشیمون نخواهید شد.

برای بالا رفتن شانس شما در بازی برای دریافت بهترین آیتم ها این محصول رو هم بررسی کنید.

پشتیبانی

ارسال سریع

راهنما استفاده از محصول

فایل جعبه شانس

بدون محدودیت

سوالات و نکات قبل خرید جعبه شانس :

این جعبه ها شانسی هستند ؟
بله کاملا شانسی هستند و امکان این که هر آیتمی داخل آن ها باشد وجود خواهد داشت.

امکان تغییر باکس شانس بعد از تحویل هست ؟
خیر بعد از ارسال محصول امکان تعویض یا تغییر آن امکان پذیر نیست.

نحوه تحویل محصول چگونه هست ؟
بعد از خرید جعبه شانس فورتنایت برای تحویل محصول حتما باید از پنل کاربریتون یک تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا روند آماده کردن محصول شما شروع و در تیکت خدمتتون ارسال گردد، نهایت بین ۶ الی ۲۴ ساعت باکس شما ارسال خواهد شد (همچنین هرگونه سوال و پشتیبانی نیاز داشتید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید)

پس از این که جعبه رو دریافت کردید و استفاده کردید حتما نظرتون رو از قسمت دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بزارید، همچنین میتونید از سمت چپ امتیازتون رو برای محصول ثبت نمایید.

امکان دریافت دو جعبه باهم هست ؟
بله میتونید محصول رو دوبار پشت هم تهیه کنید و دو تیکت جدا برای تحویل محصول ارسال کنید تا در هر یک تیکت برای شما جعبه ها ارسال شود.

برای دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box کلیک کنید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box - Download

برای دانلود جعبه شانس فورتنایت - Fortnite Lucky box کلیک کنید
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
خرید اکانت آماده و حرفه ای MW3 اکتیویژن لول بالا | مدرن وارفار ۳ دانلود آنلاکر اختصاصی و اورجینال مدرن وارفار ۳ + وارزون همراه با قابلیت کسب درآمد دانلود چیت اورجینال و اختصاصی COD: Cold War + فعال سازی سریع دانلود AIM ASSIST اختصاصی و اورجینال برای وارزون + مدرن وارفار دانلود چیت حرفه ای و اورجینال بازی اسکواد Squad

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش