عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Stickman of Wars برای اندروید دانلود بازی Titanfall 2 v2.0.11.0 برای کامپیوتر دانلود بازی Granblue Fantasy Relink برای کامپیوتر دانلود Stickman Battle 2021 MOD 3.0.3 - بازی نبرد استیکمن برای اندروید + مود دانلود مود بازی Tall Man Run برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   کم حجم   اول شخص   دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر

Battlefield 2142 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال 2006 برای Microsoft Windows، Xbox 360 و PlayStation 3 منتشر شده است. این سومین قسمت از سری Battlefield و دنباله ای بر Battlefield 2 است. Battlefield 2142 در آینده ای یخبندان رخ می دهد و شامل طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها است.

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر 

بازی بتلفیلد Battlefield 2142 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال 2006 برای Microsoft Windows، Xbox 360 و PlayStation 3 منتشر شده است. این سومین قسمت از سری معروف بتلفیلد یا میدان نبرد Battlefield و دنباله ای بر بازی Battlefield 2 است. Battlefield 2142 در آینده ای یخبندان رخ می دهد و شامل طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها است. برای دانلود مجموعه کامل بازی Battlefield کلیک کنید. برای دانلود این بازی کم حجم در ادامه مطلب همراه گیم تن باشید.

گیم پلی بازی Battlefield 2142

گیم پلی بازی Battlefield 2142 حول محور نبردهای تیمی بزرگ در مقیاس بسیار عظیمی می چرخد. دو تیم تا 64 بازیکن را می توانند در برابر یکدیگر در انواع مختلف حالت های بازی، از جمله Conquest، Titan و Assault قرار دهند.

گرافیک واقع گرایانه و جلوه های ویژه بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 در زمان انتشار خود از نظر گرافیکی بسیار چشمگیر بود. جلوه های ویژه، مانند انفجارها و دود، بسیار واقع گرایانه بودند.

تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها را ارائه می دهد. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا استراتژی های مختلفی را امتحان کنند و از بازی به روش های مختلف لذت ببرند.

گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 یک بازی تیمی است. بازیکنان برای پیروزی باید با یکدیگر همکاری کنند و اهداف را کامل کنند.

حالت های بازی مختلف برای انتخاب بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 چندین حالت بازی مختلف را ارائه می دهد، از جمله Conquest، Titan و Assault. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا حالت مود علاقه ای را که می خواهند داشته باشند انتخاب کنند.

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر - گیم تن

نمره بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 یک بازی تیراندازی اول شخص عالی است که گرافیک واقع گرایانه، گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف و تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی چالش برانگیز و هیجان انگیز هستید، Battlefield 2142 انتخاب خوبی است.

جمع بندی بازی Battlefield 2142

Battlefield 2142 یک بازی اکشن تیراندازی کلاسیک است که هنوز هم امروزه با وجود بازی های بسیار عالی و خاص قابل بازی است. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی با گرافیک واقع گرایانه، گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف و تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها هستید، Battlefield 2142 را به شما توصیه می کنم.

نکات اضافی:

  • Battlefield 2142 اولین بازی در این سری بود که حالت Titan را معرفی کرد، که در آن دو تیم برای کنترل یک تایتان غول پیکر با یکدیگر می جنگند.
  • Battlefield 2142 همچنین اولین بازی در این سری بود که از سیستم BattleRecorder استفاده کرد، که به بازیکنان اجازه می دهد تا ویدیوهایی از نبردهای خود را ضبط و به اشتراک بگذارند.
  • Battlefield 2142 به دلیل گیم پلی واقع گرایانه و خشن خود مورد تحسین قرار گرفت.
  • Battlefield 2142 یک موفقیت تجاری بود و بیش از 2.4 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.
ویژگــی های بازی
    +گرافیک واقع گرایانه و جلوه های ویژه
    +گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف
    +حالت های بازی مختلف برای انتخاب
    +پشتیبانی از مادها
گالری تصاویر
دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Operating system: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Pentium 4 / AMD Athlon 3.0 GHz
Memory: 512 MB of Ram
Video Card: 128 MB
Free space on hard disk: 3.1 GB

راهنمــای نصــب بازی

+ دقت داشته باشید که آنتی ویروس یا دیفندر شما به طور کامل غیرفعال باشد.

+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.

+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند. توجه کنید بعضی از بازی ها iso نیستن که نیازی به اقدامات بالا نیست و بعد از اکسترکت اقدام به نصب کنید.

+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX , R.G.Mechanics , dodi و .. نیازی به کرک ندارند.

کرک ها معمولا در پوشه های با نام گروه کرک کننده هست بطور مثال : codex , skidrow , hoodlum , PLAZA , CPY , crack و …

مشخــصات فایــل
  • حجم: 2.3 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 2006
  • فرمت: Rar
  • رده سنی: +14
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی ELDEN RING – Shadow of the Erdtree برای کامپیوتر دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود بازی Marvels Wolverine برای کامپیوتر دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش