عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Transformers: Earth Wars MOD 21.3.0.2291 - بازی تبدیل شوندگان جنگ زمین اندروید + مود Dragon's Dogma 2 از پشتیبانی Ray Tracing و Nvidia DLSS 3 در زمان عرضه برخوردار خواهد بود دانلود Gunship Battle Total Warfare 6.4.18 - بازی نبرد تسلیحاتی اندروید + مود جزئیات بروزرسانی Sins of the Flesh برای بازی Cult of the Lamb منتشر شد دانلود بازی Hydroneer – Journey to Volcalidus برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   کم حجم   اول شخص   دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر

Battlefield 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال 2005 برای Microsoft Windows، Xbox و PlayStation 2 منتشر شده است. این دومین قسمت از سری Battlefield و دنباله ای بر Battlefield 1942 است. Battlefield 2 بر روی نبردهای معاصر تمرکز دارد و شامل طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها است.

دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر 

بتلفیلد Battlefield 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال 2005 برای Microsoft Windows، Xbox و PlayStation 2 منتشر شده است. این دومین قسمت از سری بازی های بتلفیلد یا میدان نبرد Battlefield و دنباله ای بر Battlefield 1942 است. Battlefield 2 بر روی نبردهای معاصر تمرکز دارد و شامل طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها است. برای دانلود مجموعه کامل بازی Battlefield کلیک کنید. برای دانلود این بازی کم حجم در ادامه مطلب همراه گیم تن باشید.

گیم پلی بتلفیلد Battlefield 2

گیم پلی بازی بتلفیلد Battlefield 2 حول محور نبردهای تیمی بزرگ در مقیاس بسیار عظیم می چرخد. دو تیم تا 64 بازیکن را می توانند در برابر یکدیگر در انواع مختلف حالت های بازی، از جمله Conquest، Rush و Team Deathmatch قرار دهند.

گرافیک واقع گرایانه و جلوه های ویژه بتلفیلد Battlefield 2

  • Battlefield 2 در زمان انتشار خود از نظر گرافیکی بسیار چشمگیر بود. جلوه های ویژه، مانند انفجارها و دود، بسیار واقع گرایانه بودند.
  • تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها: Battlefield 2 طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها را ارائه می دهد. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا استراتژی های مختلفی را امتحان کنند و از بازی به روش های مختلف لذت ببرند.

گیمپلی تیمی مبتنی بر هدف در بازی بتلفیلد Battlefield 2

Battlefield 2 یک بازی تیمی است. بازیکنان برای پیروزی باید با یکدیگر همکاری کنند و اهداف را کامل کنند

حالت های بازی مختلف برای انتخاب

Battlefield 2 چندین حالت بازی مختلف را ارائه می دهد، از جمله Conquest، Rush و Team Deathmatch. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا نوع تجربه ای را که می خواهند داشته باشند انتخاب کنند.

پشتیبانی از مادها: Battlefield 2 از مادها پشتیبانی می کند. این به معنای آن است که بازیکنان می توانند محتوای جدیدی مانند نقشه ها، حالت های بازی و سلاح ها را برای بازی ایجاد کنند.

دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر

نقاط قوت:

  • گرافیک واقع گرایانه و جلوه های ویژه: Battlefield 2 در زمان انتشار خود از نظر گرافیکی بسیار چشمگیر بود. جلوه های ویژه، مانند انفجارها و دود، بسیار واقع گرایانه بودند.
  • تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها: Battlefield 2 طیف وسیعی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها را ارائه می دهد. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا استراتژی های مختلفی را امتحان کنند و از بازی به روش های مختلف لذت ببرند.
  • گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف: Battlefield 2 یک بازی تیمی است. بازیکنان برای پیروزی باید با یکدیگر همکاری کنند و اهداف را کامل کنند.
  • حالت های بازی مختلف برای انتخاب: Battlefield 2 چندین حالت بازی مختلف را ارائه می دهد، از جمله Conquest، Rush و Team Deathmatch. این تنوع به بازیکنان اجازه می دهد تا نوع تجربه ای را که می خواهند داشته باشند انتخاب کنند.
  • پشتیبانی از مادها: Battlefield 2 از مادها پشتیبانی می کند. این به معنای آن است که بازیکنان می توانند محتوای جدیدی را برای بازی ایجاد کنند، مانند نقشه ها، حالت های بازی و سلاح ها.

نمره:

Battlefield 2 یک بازی تیراندازی اول شخص عالی است که گرافیک واقع گرایانه، گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف و تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی چالش برانگیز و هیجان انگیز هستید، Battlefield 2 انتخاب خوبی است.

جمع بندی:

Battlefield 2 یک بازی تیراندازی کلاسیک است که هنوز هم امروزه قابل بازی است. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی با گرافیک واقع گرایانه، گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف و تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها هستید، Battlefield 2 را به شما توصیه می کنم.

ویژگــی های بازی
    +گرافیک واقع گرایانه و جلوه های ویژه
    +تنوع زیادی از سلاح ها، وسایل نقلیه و نقشه ها
    +گیم پلی تیمی مبتنی بر هدف
    +حالت های بازی مختلف برای انتخاب
    +پشتیبانی از مادها
گالری تصاویر
دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

Operating System: Windows XP/Vista/7/8 /8.1 /10

CPU: 1.5 GHz Dual Core

RAM: 256 MB

VGA : ۱۲۸ MB

Hard Disk: 2.3 GB

Wiki – Youtube – Steam

مشخــصات فایــل
  • حجم: 3 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 2005
  • فرمت: Rar
  • رده سنی: +14
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Battlefield 2 برای کامپیوتر - Download

دانلود نسخه complete collection شامل همه پچ ها و ....
 دانلود بازی با حجم ۱٫۹۴ گیگابایت
دانلود پچ ۱٫۵۰ با حجم ۱٫۳۰ گیگابایت
دانلود پچ ۱٫۴۱ با حجم ۵۴۲ مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی ELDEN RING – Shadow of the Erdtree برای کامپیوتر دانلود بازی Hades II برای کامپیوتر دانلود بازی Marvels Wolverine برای کامپیوتر دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش