عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Stick Soccer 2 برای اندروید دانلود مود بازی Dubai Drift 2 برای اندروید تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود خرید ارزان اکانت سوشیال کلاب social club Grand Theft Auto V بازی Exoprimal بروزرسانی جدیدی دریافت می کند
صفحه اصلی   کامپیوتر   ترسناک   تلاش برای بقا   دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر

دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر

دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر بازی The Beast Inside یک تجربه منحصر به فرد و جذاب در سبک تریلر و ترس و بقا است. این بازی ترکیبی از ماجراجویی داستان محور و تجربه ترسناک نا

دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر

دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر

بازی The Beast Inside یک تجربه منحصر به فرد و جذاب در سبک تریلر و ترس و بقا است. این بازی ترکیبی از ماجراجویی داستان محور و تجربه ترسناک ناآرام کننده است. بازیکنان در داستانی غرق می‌شوند که رازهای دفن شده طولانی، مصیبت‌های شخصی و جنون را به تصویر می‌کشد. بازیکنان به عنوان دو شخصیت اصلی که با میراث تاریکی مرتبط هستند بازی می‌کنند. دشمنان را مبارزه کنید، معماها را حل کنید و ترس واقعی را در محیطی که با فناوری اسکن سه بعدی طراحی شده است، تجربه کنید.

در سال 1979 در بوستون، آدام، رمزنگار سازمان CIA، شهر را ترک می‌کند و به همراه همسرش اما به حومه شهر نقل مکان می‌کند. مسئولان او نگران هستند که نتوانند در آنجا امنیت او را تامین کنند، اما آدام معتقد است که به مکانی آرام در جنگل نیاز دارد تا بتواند روی کدهای نظامی کار کند. کار او می‌تواند مسیر جنگ سرد را تغییر دهد. همانطور که معلوم می‌شود، این منطقه برخلاف انتظارات آرام نیست.

The Beast Inside v1.05 PC-I_KnoW (GOG) | FitGirl Repack

تاریخ انتشار: 2019

پلتفرم‌ها: PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch

سبک: ماجراجویی گرافیکی، ترسناک

منظور: تک‌نفره

مدت زمان بازی: 8-10 ساعت

ویژگی‌های بازی The Beast Inside:

  • داستان گیرا و رازآلود: The Beast Inside داستانی عمیق و پیچیده را روایت می‌کند که شما را تا انتها مجذوب خود خواهد کرد. رازهای تاریکی در اعماق داستان نهفته‌اند و شما باید با حل معماها و کشف سرنخ‌ها، آن‌ها را برملا کنید.
  • فضای وهم‌آور و ترسناک: The Beast Inside با استفاده از المان‌های بصری و صوتی به بهترین نحو حس ترس و وحشت را به شما القا می‌کند. محیط‌های تاریک و مرموز، موسیقی متن وهم‌آور و شخصیت‌های عجیب و غریب، همه چیز در این بازی برای ایجاد تجربه‌ای ترسناک و دلهره‌آور طراحی شده است.
  • گرافیک هنری منحصر به فرد: The Beast Inside از سبک هنری نقاشی شده با دست استفاده می‌کند که به زیبایی هر چه تمام‌تر فضای وهم‌آور و گوتیک بازی را به تصویر می‌کشد.
  • معماهای چالش‌برانگیز: The Beast Inside برای پیشرفت در داستان، باید معماهای مختلفی را حل کنید. این معماها از تنوع بالایی برخوردارند و به هوش و دقت شما نیاز خواهند داشت.
  • شخصیت‌های جذاب: The Beast Inside شخصیت‌های متنوع و جذابی دارد که هر کدام داستان و رازهای خاص خود را دارند.

در اتاق زیرشیروانی، آدام یک دفترچه خاطرات مرموز پیدا می‌کند که توسط مردی به نام نیکولاس هاید، که گویا در قرن نوزدهم ساکن همان خانه بوده، نوشته شده است. با باز شدن دفترچه، کابوس‌های گذشته به دوران آدام منتقل می‌شوند، قرار دادن زندگی آدام و اما در خطر بزرگی. تراکم داستان افزایش می‌یابد زیرا این دو داستان به تصادم اجتناب ناپذیری می‌رسند. گذشته دور و زندانی ابدی آن - نیکولاس در برابر آدام، رمزنگار دوران جنگ سرد. این می‌تواند به چه چیزی منجر شود؟ در زمان‌های درهم تنیده، به چه کسی اعتماد خواهید کرد؟

گرافیک و صدا: ترسی تازه

یکی از جذابیت‌های بیشتر بازی The Beast Inside، گرافیک بسیار زیبا و صداگذاری حرفه‌ای آن است. با وجود اینکه این بازی از یک دید سوم شخصیت بازی می‌شود، اما جزئیات زیبایی که در آن وجود دارد، احساس شما را واقعی‌تر می‌کند. همچنین، صداگذاری فوق‌العاده این بازی، برای ایجاد ترس و هیجان، بسیار حیاتی است.

بازی The Beast Inside به بازیکنان اجازه می‌دهد تا Blackstone، دامنه فراموش شده خط هاید را کشف کنند. یک دنیای غنی که برای تکمیل داستان هیجان انگیز طراحی شده است. در محیطی غوطه‌ور شوید که با استفاده از فناوری فتوگرامتری ایجاد شده است. از واقع‌گرایی تنظیماتی که با اضافه کردن اشیاء اسکن شده سه بعدی به دست آمده است، لذت ببرید. به عنوان دو شخصیت مستقل که در قرن‌های مختلف زندگی می‌کنند بازی کنید. سرنوشت‌های آنها را در دست بگیرید و کشف کنید که چگونه داستان‌های آنها تداخل دارند. تاریخ منحصر به فردی را تجربه کنید، معماها را در مسیر خود حل کنید، سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید و خودتان تصمیم بگیرید که این داستان چگونه به پایان می‌رسد. سطوح جدیدی از وحشت را که توسط فناوری ضبط حرکت تیز شده‌اند، کشف کنید. از رولور مورد اعتماد خود برای رهایی از حتی خطرناک‌ترین سناریوها استفاده کنید.

توضیحات محتوای بالغ: توسعه‌دهندگان محتوای بازی را اینگونه توصیف می‌کنند: بازی شامل زبان قوی، خشونت، خون‌ریزی و سوء استفاده است.

این بازی یک تجربه ترسناک و ماجراجویی است که بازیکنان را به دنیایی می‌برد که در آن ترس و وحشت با داستانی پیچیده و جذاب ترکیب شده است. بازیکنان باید از هوش و مهارت خود برای حل معماها و مبارزه با دشمنان استفاده کنند، در حالی که از تکنولوژی‌های جدید برای ایجاد یک تجربه واقع‌گرایانه بهره می‌برند. The Beast Inside یک بازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در داستانی که به دقت طراحی شده است غرق شوند و تصمیماتی بگیرند که می‌تواند پایان بازی را تغییر دهد. این بازی برای کسانی که از بازی‌های ترسناک و ماجراجویی لذت می‌برند، یک انتخاب عالی است.

دانلود بازی The Beast Inside v1.05-I_KnoW (GOG):

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

————-

دانلود فیت گرل The Beast Inside v1.05-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

گالری تصاویر
دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 / 64-bit Windows 10

Processor: Intel Core i7-4770k or AMD Ryzen 5 equivalent

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX1060 6GB or AMD Radeon RX 480 8GB

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on HIGH video settings

Minimum System :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 64-bit Windows 7 / 64-bit Windows 8 / 64-bit Windows 10

Processor: Intel Core i3-4160 or AMD Phenom II X4 955

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB / Radeon R9 200 Series or Nvidia GeForce GTX660

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on LOW video settings

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه I_KnoW:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
  • پسورد: www.downloadha.com
لینــک های دانلــود

دانلود بازی هیولا درون The Beast Inside v1.05 برای کامپیوتر - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر دانلود The Last of Us Part 1 - بازی آخرین بازمانده از ما قسمت اول دانلود نسخه کم حجم بازی Alan Wake 2 – Night Springs برای کامپیوتر دانلود بازی ایندیکا INDIKA برای کامپیوتر دانلود بازی Chernobylite – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش