عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Impostors vs Zombies برای اندروید دانلود بازی Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration v1.0.1027.0 دانلود مود بازی جهان هیولا Monster World: Survival.io برای اندروید دانلود ترینر بازی قلب اتمی Atomic Heart Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی فیلم کیفر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p (کیفیت WEB-DL با دوبله فارسی) قصاص یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی مح

دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی

فیلم کیفر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

(کیفیت WEB-DL با دوبله فارسی)

قصاص یک فیلم اکشن و جنایی آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی نیمرود آنتال(Nimród Antal) و بازی لیام نیسون، متیو موداین، امبت دیویتس، آرین مؤید و نوما دومزونی است. همچنین این بازسازی از یک فیلم اسپانیایی به همین نام می‌باشد. این فیلم در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ در ایالات متحده منتشر شد.

داستان فیلم درباره یک مدیر موفق بانک به نام مت ترنر (با بازی لیام نیسون) است که وقتی فرزندانش را به سمت مدرسه می برد، متوجه می شود بمبی توسط یک مهاجم ناشناس در ماشینش کار گذاشته شده است که اگر از ماشین پیاده شوند، منفجر خواهد شد. حال مت مجبور است در طول روز دستورات خطرناک این غریبه را اجرا کند تا خانواده اش را نجات دهد.

فیلم Retribution نقدهای متفاوتی دریافت کرد. برخی از منتقدان بازی نیسون را تحسین کردند، اما برخی دیگر فیلمنامه و کارگردانی را ضعیف دانستند.

نمرات منتقدان برای فیلم Retribution 2023 در سایت راتن تومیتوز 53 درصد است. میانگین امتیازی که منتقدان به فیلم داده اند 5.5 از 10 است. در سایت متاکریتیک، فیلم امتیاز 43 از 100 را دریافت کرده است. میانگین امتیازی که منتقدان به فیلم داده اند 5.5 از 10 است.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • فرمت: MKV
  • نسخه: WEB-DL
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم سینمایی قصاص Retribution 2023 با دوبله فارسی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش