عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Sons Of The Forest برای کامپیوتر خرید ارزان بازی GTA V Premium اورجینال - روی اکانت استیم شما تریلر جدید Dragon’s Dogma 2 جادوگر ویرانگر را معرفی می‌کند دانلود Assassins Creed Valhalla – بازی اساسین کرید والهالا کامپیوتر دانلود بازی سنگ گابلین Goblin Stone برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   هدایت توسعه‌ی Mass Effect بعدی بر عهده‌ی سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی

هدایت توسعه‌ی Mass Effect بعدی بر عهده‌ی سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی

مدت زیادی از روزهای باشکوه سه گانه Mass Effect می‌گذرد. با اینکه طرفداران این مجموعه همچنان پرشور و پرشمار باقی مانده‌اند، اما نمی‌توان کتمان کرد که جایگاه این فرنچایز علمی-تخیلی در طی

هدایت توسعه‌ی Mass Effect بعدی بر عهده‌ی سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی

مدت زیادی از روزهای باشکوه سه گانه Mass Effect می‌گذرد. با اینکه طرفداران این مجموعه همچنان پرشور و پرشمار باقی مانده‌اند، اما نمی‌توان کتمان کرد که جایگاه این فرنچایز علمی-تخیلی در طی سال‌ها به‌ویژه به خاطر اشتباه بزرگ Mass Effect: Andromeda تنزل پیدا کرده است. با این حال، خبر خوبی برای طرفداران این سری وجود دارد: توسعه‌ی قسمت بعدی Mass Effect برعهده‌ی افراد باتجربه‌ای سپرده شده است که سال‌های سال روی این فرنچایز کار کرده‌اند.

مایکل گمبل، مدیر پروژه‌ی Mass Effect بعدی، در پاسخ به سوالی در توییتر اطمینان داد که تعدادی از افراد کلیدی تیم توسعه‌ی این بازی، سابقه‌ی درخشانی در ساخت سه گانه‌ی اصلی Mass Effect دارند. به‌طور خاص، تهیه‌کننده‌ی اجرایی، مدیر هنری، مدیر خلاقیت و کارگردان بازی همگی مدت‌هاست که روی این فرنچایز کار می‌کنند.

این اولین باری نیست که چنین اخباری به گوش می‌رسد. اندکی پس از تایید رسمی ساخت Mass Effect بعدی در سال ۲۰۲۰، گمبل فاش کرد که تعدادی از افراد باسابقه‌ی سه گانه‌ی اصلی از جمله درک واتز (مدیر هنری)، برانون هولمز (تهیه‌کننده‌ی اجرایی) و پریش لی (مدیر خلاقیت) به ساخت نسخه‌ی بعدی بازگشته‌اند.

طبق گزارش‌های اوایل سال جاری، ساخت Mass Effect بعدی هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. این بازی که با موتور آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود، ظاهرا جهان‌آزاد نخواهد بود و احتمالاً تا سال ۲۰۲۹ عرضه نخواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

هدایت توسعه‌ی Mass Effect بعدی بر عهده‌ی سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش