عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی دوچرخه Bike Hop MOD 1.0.99 برای اندروید دانلود Black Myth: Wukong - بازی افسانه سیاه: ووکانگ برای کامپیوتر Persona 3 Reload منتشر شد! پچ Warhammer 40,000: Rogue Trader مشکل کرش بازی را برطرف می کند سریال های God of War و Horizon در مرحله نگارش فیلمنامه هستند
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   آیا کنسول دستی ایکس باکس در راه است؟

آیا کنسول دستی ایکس باکس در راه است؟

با ظهور دستگاه‌های قابل حمل موفقی نظیر نینتندو سوییچ، استیم دک و نمونه‌های مشابه متعدد آن (از جمله Lenovo Legion Go و ROG Ally)، تقاضای بالای گیمر‌ها برای چنین دستگاه‌هایی کاملاً م

آیا کنسول دستی ایکس باکس در راه است؟

با ظهور دستگاه‌های قابل حمل موفقی نظیر نینتندو سوییچ، استیم دک و نمونه‌های مشابه متعدد آن (از جمله Lenovo Legion Go و ROG Ally)، تقاضای بالای گیمر‌ها برای چنین دستگاه‌هایی کاملاً مشهود است. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز حداقل در حال بررسی ایده‌ی ساخت چنین دستگاهی است.

این خبر بر اساس گفته‌های ژز کوردن، روزنامه‌نگار حوزه‌ی بازی، در آخرین قسمت از پادکست Xbox Two مطرح شده است. او مدعی است که مایکروسافت در حال ساخت نمونه‌ی اولیه‌ی یک کنسول دستی ایکس‌باکس کاملاً مستقل است، به این معنا که بر خلاف برخی دستگاه‌های مشابه، نیازی به استریم ابری بازی‌ها ندارد. کوردن ضمن تأکید بر جدید بودن این نمونه‌های اولیه، اشاره می‌کند که لزوماً تمام دستگاه‌های در حال ساخت به مرحله‌ی عرضه‌ی عمومی نمی‌رسند.

نکته‌ی جالب این است که در ماه آگוסט سال گذشته، فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی‌های مایکروسافت، با اشاره به وجود دستگاه‌هایی نظیر استیم دک و ROG Ally که قابلیت اجرای عناوین ایکس‌باکس را دارند، اعلام کرد که به نظر او نیازی به یک کنسول دستی اختصاصی از سوی ایکس‌باکس نیست. اسپنسر ماه گذشته نیز در پاسخ به سؤالی درباره‌ی احتمال عرضه‌ی یک کنسول دستی ایکس‌باکس، اعلام کرد که «چیزی برای اعلام وجود ندارد».

با این حال، در اوایل سال جاری، سارا باند، رئیس بخش ایکس‌باکس، از «عرضه‌ی سخت‌افزارهای هیجان‌انگیز در تعطیلات پیش رو» خبر داد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

آیا کنسول دستی ایکس باکس در راه است؟ - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش