عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader نقد و بررسی بازی تیکن ۸ Tekken : بازگشت به ریشه ها دانلود بازی Tales of Arise – Beyond the Dawn برای PS4 دانلود بازی Batman Arkham City GOTY v1.1 برای کامپیوتر دانلود مود بازی اسپرت سوار: اسپرت رایدر 2 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دردسر یوبیسافت برای زمان انتشار XDefiant: تقلیدی از کالاف دیوتی؟!

دردسر یوبیسافت برای زمان انتشار XDefiant: تقلیدی از کالاف دیوتی؟!

یوبیسافت در سال‌های اخیر با تاخیر در انتشار عناوین بزرگی مانند Skull and Bones و Beyond Good and Evil 2 شناخته شده است و به نظر می‌رسد یکی دیگر از پروژه‌های در حال توسعه آن‌ها نیز

دردسر یوبیسافت برای زمان انتشار XDefiant: تقلیدی از کالاف دیوتی؟!

یوبیسافت در سال‌های اخیر با تاخیر در انتشار عناوین بزرگی مانند Skull and Bones و Beyond Good and Evil 2 شناخته شده است و به نظر می‌رسد یکی دیگر از پروژه‌های در حال توسعه آن‌ها نیز با مشکلات مشابهی روبرو است. بازی تیراندازی چندنفره XDefiant در ماه‌های اخیر با تاخیرهای متعددی مواجه شده است و با وجود اینکه یوبیسافت در اوایل سال جاری اعلام کرده بود که این بازی قبل از آوریل عرضه خواهد شد، اما با پایان یافتن ماه مارس، به نظر می‌رسد این اتفاق بسیار بعید است.

به گفته Tom Henderson از Insider Gaming، این تاخیرها به دلیل مشکلات توسعه‌ای است که به دنبال تلاش مدیران یوبیسافت برای تبدیل XDefiant به یک “کپی کالاف دیوتی” به وجود آمده است. هندرسون در گزارش خود ادعا کرده است که اعضای تیم توسعه این بازی از اینکه بازی دائماً اهداف را از دست می‌دهد، “به طور فزاینده‌ای ناامید” می‌شوند و اصرار مدیران بر شباهت بیشتر بازی به کالاف دیوتی، دلیل اصلی تاخیرها عنوان شده است.

یکی از منابع ناشناس به طور ضمنی گفته است که تاخیرها به دلیل “تعقیب بی‌پایان کالاف دیوتی و افزودن ویژگی‌های بی‌مورد” است که “همیشه باعث خرابی نسخه فعلی بازی می‌شود.”

با وجود این، توسعه بازی همچنان ادامه دارد و به تازگی یک جلسه تست بازی بزرگ نیز برگزار شده است و جلسه Open Session دیگری نیز “در اسرع وقت” برنامه‌ریزی شده است. با این حال، طبق گفته هندرسون، بازی هنوز “چند ماه خوب تا انتشار فاصله دارد” و به نظر خود یوبیسافت نیز از زمان راه‌اندازی آن مطمئن نیست.

جالب اینجاست که Mark Rubin، تهیه‌کننده اجرایی، در پاسخ به این گزارش در توییتر ادعا کرد که تاخیرهای XDefiant ارتباطی با ویژگی‌های جدید ندارد و ادعاهای مربوط به تلاش بازی برای تقلید از کالاف دیوتی را “یک جوک بزرگ” توصیف کرد.

با این حال، هندرسون در گزارش خود نوشت: “در آینده نسبت به کل موضوع ‘شفافیت کامل’ کمی محتاط‌تر خواهم بود – زیرا این موضوع معمولاً پیامدهای بزرگ‌تری دارد و واقعیت ماجرا را منعکس نمی‌کند.” او در پاسخ به توییت Rubin نیز به همین موضوع اشاره کرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دردسر یوبیسافت برای زمان انتشار XDefiant: تقلیدی از کالاف دیوتی؟! - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش