عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Fallout 4 – Game of the Year Edition برای کامپیوتر دانلود مود بازی Block City Wars برای اندروید مشکل سازگاری Monster Hunter Rise Steam Deck پس از به‌روزرسانی اخیر با DRM برطرف شد دانلود Brutal Doom - مود وحشیانه دووم برای بازی Doom دانلود بازی کشتی کج WWE 2K24 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Final Fantasy 16: The Rising Tide شامل یک حالت بقا جدید در بخش انتهایی بازی خواهد بود

Final Fantasy 16: The Rising Tide شامل یک حالت بقا جدید در بخش انتهایی بازی خواهد بود

بسته‌ی الحاقی Final Fantasy 16: The Rising Tide (احتمالاً) آخرین محتوای پس از عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود، بنابراین به درستی، علاوه بر اضافه کردن محتوای داستانی جدید، منطق

Final Fantasy 16: The Rising Tide شامل یک حالت بقا جدید در بخش انتهایی بازی خواهد بود

بسته‌ی الحاقی Final Fantasy 16: The Rising Tide (احتمالاً) آخرین محتوای پس از عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود، بنابراین به درستی، علاوه بر اضافه کردن محتوای داستانی جدید، منطقه‌ای تازه برای کاوش، یک Eikon جدید برای شکست دادن در نبرد و موارد دیگر، محتوای جدیدی را نیز برای تجربه‌ی نهایی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

در پنل اخیر PAX East، تهیه‌کننده‌ی بازی آقای Naoki Yoshida و کارگردان بخش‌ الحاقی Takeo Kujiraoka از «دروازه‌ی کایروس» رونمایی کردند، یک حالت بقا که به عنوان فعالیتی جدید در بخش انتهایی بازی Final Fantasy 16 در دسترس خواهد بود. دروازه‌ی کایروس پس از تکمیل بازی اصلی و The Rising Tide، بازیکنان را به مبارزه در 20 مرحله‌ی با درجه سختی تدریجی فرا می‌خواند.

بازیکنان بر اساس عملکرد خود در پایان هر مرحله امتیاز کسب می‌کنند که می‌توان از آن برای ارتقای مهارت‌ها استفاده کرد. همچنین در پایان هر مرحله، آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد و پس از هر مرحله به پایگاه اصلی بازمی‌گردید تا برای مرحله‌ی بعدی آماده شوید.

دروازه‌ی کایروس شامل مبارزات متعدد با باس‌ها نیز می‌شود و در صورت کسب رتبه‌ی S در هر مرحله با درجه‌ی سختی Final Fantasy، یک مرحله‌ی مخفی جدید و مبارزه با یک باس جدید نیز برای شما باز خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، ارائه‌ی پنل را در زیر ببینید.

بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Final Fantasy 16: The Rising Tide شامل یک حالت بقا جدید در بخش انتهایی بازی خواهد بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش