عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ePSXe 2.0.5 - بهترین شبیه ساز بازی های پلی استیشن 1 دانلود بازی ELDEN RING – Shadow of the Erdtree برای کامپیوتر دانلود مود بازی World Conqueror 4-WW2 Strategy v1.10.4 فاتح جهان برای اندروید دانلود  Summoner’s Greed 1.64.4 - بازی دفاع از برج حرص ساحر اندروید + مود دانلود ترینر بازی Soulstone Survivors
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود

بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود

علاقه‌مندان به Final Fantasy 16! نگاهی به تازه‌ترین تریلر بسته‌ی الحاقی دوم این بازی نقش‌آفرینی اکشن، «جزر و مد خروشان»، بیندازید که در پنل اخیر PAX East توسط تهیه&zwnj

بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود

علاقه‌مندان به Final Fantasy 16! نگاهی به تازه‌ترین تریلر بسته‌ی الحاقی دوم این بازی نقش‌آفرینی اکشن، «جزر و مد خروشان»، بیندازید که در پنل اخیر PAX East توسط تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 16، آقای نائوکی یوشیدا، و کارگردان بسته‌های الحاقی، آقای تاکه‌ئو کجیرآئوکا، به نمایش درآمد. همچنین تاریخ عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی در ماه آوریل تایید شد.

داستان The Rising Tide با نامه‌ی مرموزی آغاز می‌شود که به مخفیگاه Clive می‌رسد و از او برای نجات Dominant گمشده‌ی Leviathan درخواست کمک می‌کند. او در این سفر با Joshua، Jill و Torgal همراه خواهد شد و با هم به سرزمین Mysidia، قلمرویی با آسمان آبی (در مقابل آسمان خاکستری و ابری بقیه‌ی دنیا)، سفر خواهند کرد.

این گروه همچنین با شخصیت کلیدی جدیدی به نام Shula آشنا خواهند شد، یک جنگجوی ماهر که در نبرد به Clive می‌پیوندد. به نظر می‌رسد داستان غم‌انگیز گذشته‌ی Shula و ارتباط مرموز او با Leviathan، بخش کلیدی از داستان اصلی این بسته‌ی الحاقی باشد.

پایان جدیدترین تریلر این بسته‌ی الحاقی همچنین نکاتی جالب در مورد به دست آوردن توانایی‌های جدید توسط Clive را به تصویر می‌کشد که به او بال‌هایی اعطا می‌کند، اگرچه ماهیت دقیق این بال‌ها و هدف آن‌ها به طرز وسوسه انگیزی در رمز و راز باقی مانده است.

Final Fantasy 16: The Rising Tide در تاریخ 18 آوریل برای ps5 عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Final Fantasy 16: The Rising Tide در 18 آوریل منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش