عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دو بازی Assassin’s Creed Codename Red و Star Wars Outlaws تا 31 مارس 2025 منتشر می‌شوند خرید گیم پس آلتیمیت 6 ماهه ایکس باکس ظرفیت هوم فروش فوق‌العاده بازی‌های Horizon Zero Dawn و God of War روی پلتفرم استیم دانلود مود Vikings: War of Clans - بازی نبرد قبایل وایکینگ ها اندروید قوی‌ترین شخصیت‌هایی که رورونوا زورو در دنیای جدید One Piece شکست داد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   لارین استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی «بسیار بزرگ» است

لارین استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی «بسیار بزرگ» است

استودیوی لارین، سازنده‌ی بازی Baldur’s Gate 3، که اثری عظیم و موفق بود، اکنون روی پروژه‌ای حتی جاه‌طلبانه‌تر تمرکز کرده است. مدیرعامل و کارگردان Baldur’s Gate 3، سوین و

لارین استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی «بسیار بزرگ» است

استودیوی لارین، سازنده‌ی بازی Baldur’s Gate 3، که اثری عظیم و موفق بود، اکنون روی پروژه‌ای حتی جاه‌طلبانه‌تر تمرکز کرده است. مدیرعامل و کارگردان Baldur’s Gate 3، سوین وینکه، در مصاحبه‌ای با GameSpot فاش کرد که لارین در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک “بازی نقش‌آفرینی بسیار بزرگ” است که حتی از عناوین پیشین این استودیو نیز فراتر خواهد بود. با این حال، این پروژه قرار نیست بازی بعدی لارین باشد، زیرا به نظر می‌رسد تکنولوژی مورد نیاز برای تحقق این ایده هنوز وجود ندارد. وینکه ابراز امیدواری می‌کند که سخت‌افزار نسل بعد به چنین سطحی از توانایی نزدیک شود.

مدیرعامل Larian Studios و کارگردان Baldur’s Gate 3، آقای Swen Vincke، به تازگی در مصاحبه‌ای با GameSpot فاش کرد که این توسعه‌دهنده در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک «بازی نقش‌آفرینی بسیار بزرگ» است که سایه‌ی عظیمی بر تمام عناوین گذشته‌ی Larian خواهد انداخت. با این حال، این بازی پروژه‌ی بعدی استودیو نخواهد بود، زیرا به نظر می‌رسد تکنولوژی مورد نیاز برای جان بخشیدن به این ایده هنوز وجود ندارد. با وجود این، Vincke امیدوار است که نسل بعدی سخت‌افزارهای گیمینگ، سازندگان را به این سطح از توانایی نزدیک‌تر کند.

Vincke می‌گوید: «فکر می‌کنم تکنولوژی‌هایی وجود دارد که ما هنوز در اختیار نداریم. و من هنوز از مشخصات نسل بعدی [کنسول‌های بازی] اطلاعی ندارم، اما امیدوارم که ما را به آن سطح نزدیک‌تر کند.»

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد پروژه‌ی بعدی Larian Studios وجود ندارد، اما می‌دانیم که این بازی چه چیزی نخواهد بود. Larian اعلام کرده است که از اجازه‌ی بازی‌های Dungeons and Dragons فاصله می‌گیرد، به این معنی که نه روی Baldur’s Gate 4 و نه روی بسته‌های الحاقی Baldur’s Gate 3 کار نخواهد کرد. در همین حال، اگرچه Larian قصد دارد در نهایت Divinity: Original Sin 3 را توسعه دهد، اما به نظر نمی‌رسد که این بازی پروژه‌ی بعدی استودیو باشد.

هر چه که پروژه‌ی بعدی Larian Studios باشد، احتمالا مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا جزئیات ملموسی درباره‌ی آن بشنویم؛ پس باید کمی صبر کنیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

لارین استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی «بسیار بزرگ» است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش