عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Farlight 84 فارلایت 84 برای اندروید دانلود بازی Stickman Ragdoll Fighter 0.2.25 برای اندروید + مود ریبوت بازی Jet Set Radio جهان باز خواهد بود دانلود ریمیک بازی کنترا Contra: Operation Galuga برای کامپیوتر دانلود مود بازی BombSquad v1.7.33 بمب اسکواد برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: رزیدنت اویل ۹ بر پایه تکنولوژی دنیای باز Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود

شایعه: رزیدنت اویل ۹ بر پایه تکنولوژی دنیای باز Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود

طرفداران رزیدنت اویل با نزدیک شدن به سومین سالگرد عرضه‌ی Resident Evil Village، مشتاقانه منتظر معرفی قسمت بعدی این فرنچایز محبوب هستند. با اینکه کپکام هنوز به طور رسمی از Resident Evil 9 رونمایی

شایعه: رزیدنت اویل ۹ بر پایه تکنولوژی دنیای باز Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود

طرفداران رزیدنت اویل با نزدیک شدن به سومین سالگرد عرضه‌ی Resident Evil Village، مشتاقانه منتظر معرفی قسمت بعدی این فرنچایز محبوب هستند. با اینکه کپکام هنوز به طور رسمی از Resident Evil 9 رونمایی نکرده است، اما در ماه‌های اخیر جزئیاتی در مورد این عنوان از طریق شایعات و افشاگری‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

چندین مورد از این شایعات از Dusk Golem، افشاگر برجسته‌ی بازی‌های ویدیویی، نشأت گرفته است. او به تازگی در توییتر، جزئیات بالقوه‌ی بیشتری را درباره‌ی این بازی فاش کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که طبق گفته‌های این افشاگر، Resident Evil 9 قصد دارد بر اساس تکنولوژی جدید دنیای باز موتور RE که کپکام در بازی Dragon’s Dogma 2 به کار برد، ساخته شود.

به گفته‌ی Dusk Golem، به اشتراک گذاشتن تکنولوژی دنیای باز توسط Dragon’s Dogma 2، Resident Evil 9 و Monster Hunter Wilds (که قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود)، بخشی از تمایل کپکام برای “ایجاد پروژه‌‌های جدید به صورت گروه‌های سه‌تایی” است، مشابه با عرضه‌ی همزمان Resident Evil 7، Devil May Cry 5 و نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 در سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین بازی‌های پرچم‌دار ساخته‌شده با موتور RE، و این موضوع که موفقیت نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 الهام‌بخش ساخت نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 3 و 4 شد.

Dusk Golem می‌گوید هدف کپکام با هر دو بازی Resident Evil 9 و Monster Hunter Wilds، حفظ ماهیت اصلی این فرنچایزها در عین حال گسترش پایه‌های آن‌ها با استفاده از تکنولوژی جدید دنیای باز، مشابه با Dragon’s Dogma 2، است.

ادعا می‌شود که Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ در حال توسعه است و احتمالاً معرفی آن در اواخر امسال، پیش از عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۵، انجام شود. همچنین گفته شده است که این بازی دارای بزرگترین بودجه‌ی توسعه در تاریخ این فرنچایز است. علاوه بر این، ادعا می‌شود که Resident Evil 9 تنها یکی از پنج بازی رزیدنت اویلی است که در حال حاضر در کپکام در دست توسعه قرار دارد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: رزیدنت اویل ۹ بر پایه تکنولوژی دنیای باز Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش