عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Great Conqueror 2: Shogun برای اندروید دانلود Catch And Shoot 1.12 - بازی بگیر و شلیک کن برای اندروید + مود تریلر کامل بازی Final Fantasy 14: Dawntrail منتشر شد دانلود بازی Cities Skylines برای کامپیوتر Diablo 4 در ماه مارس از پشتیبانی Ray Tracing برخوردار می شود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   جنجال‌های Dragon’s Dogma 2: پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و عملکرد ضعیف PC

جنجال‌های Dragon’s Dogma 2: پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و عملکرد ضعیف PC

Dragon’s Dogma 2 پس از بیش از یک دهه انتظار منتشر شد. این بازی نقش‌آفرینی اکشن باوجود تحسین گسترده منتقدان و جذب بازیکنان زیاد در بدو عرضه، با حواشی‌ای نیز همراه شده است. بلافاصله پس ا

جنجال‌های Dragon’s Dogma 2: پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و عملکرد ضعیف PC

Dragon’s Dogma 2 پس از بیش از یک دهه انتظار منتشر شد. این بازی نقش‌آفرینی اکشن باوجود تحسین گسترده منتقدان و جذب بازیکنان زیاد در بدو عرضه، با حواشی‌ای نیز همراه شده است. بلافاصله پس از انتشار، بازیکنان متوجه فروشگاه ریزمعاملات درون بازی شدند که کپکام پیش از عرضه‌ی بازی هیچ اشاره‌ای به آن نکرده بود. در این فروشگاه، آیتم‌هایی مانند ابزار سفر سریع، گزینه‌های شخصی‌سازی شخصیت و موارد دیگر با پول واقعی قابل خرید بودند.

جای تعجب ندارد که Dragon’s Dogma 2 مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. در پاسخ به این انتقادات، کپکام به روزرسانی‌ای را در صفحه‌ی استیم بازی منتشر کرده و به تعدادی از شکایت‌های بازیکنان پاسخ داده است.

متاسفانه در رابطه با ریزمعاملات، واژه‌ی «پاسخ» کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. کپکام صرفاً وجود آن‌ها را تایید کرده و اعلام نموده است که تعدادی از آیتم‌های فروخته‌شده در فروشگاه درون بازی را می‌توان از طریق گیم‌پلی نیز به دست آورد. هیچ توضیحی در مورد اینکه چرا پیش از عرضه‌ی بازی اشاره‌ای به این فروشگاه نشده است، و اینکه آیا این شرکت قصد دارد با توجه به انتقادات جامعه، رویکرد کسب درآمد بازی را تغییر دهد، وجود ندارد.

کپکام همچنین در مورد مشکلات عملکرد نسخه‌ی PC بازی صحبت کرده و مجدداً بر تلاش برای رفع آن‌ها تاکید کرده است. این شرکت می‌گوید: «مقدار زیادی از منابع CPU به هر شخصیت و محاسبه‌ی تاثیر حضور فیزیکی آن‌ها در مناطق مختلف اختصاص می‌یابد. در شرایط خاصی که شخصیت‌های زیادی به طور همزمان ظاهر می‌شوند، استفاده‌ی CPU می‌تواند بسیار بالا باشد و بر نرخ فریم بازی تاثیر بگذارد. ما می‌دانیم که در چنین شرایطی، تنظیماتی که بار پردازنده‌ی گرافیکی را کاهش می‌دهند، در حال حاضر ممکن است تاثیر محدودی داشته باشند؛ با این حال، به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد بازی در آینده هستیم.»

علاوه بر این، کپکام اعلام کرده است که در حال کار بر روی رفع «مشکلات حیاتی مانند کرش و فریز شدن بازی» است. این شرکت می‌گوید: «ما در به‌روزرسانی‌های آتی، به رفع کرش و باگ‌ها، با شروع از موارد با اولویت بالا، می‌پردازیم.»

همچنین قابلیت شروع بازی جدید به نسخه‌ی استیم بازی با یک به‌روزرسانی در آینده اضافه خواهد شد.

Dragon’s Dogma 2 برای ps5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

جنجال‌های Dragon’s Dogma 2: پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و عملکرد ضعیف PC - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش