عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Slayer Legend 420.6.8 - بازی افسانه قاتل اندروید + مود دانلود Paper.io 2 v3.16.0 - بازی مارهای مکعبی 2 اندروید + مود دانلود مد Exotics and Tuners، گاراژ خود را در GTA SA ارتقا دهید! دانلود مود بازی THE GODFATHER: CITY WARS برای اندروید Fortnite بیش از 100 نقشه سفارشی را حذف کرد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   نسخه‌ی Steam بازی Dragon’s Dogma 2 قابلیت شروع بازی جدید را دریافت خواهد کرد.

نسخه‌ی Steam بازی Dragon’s Dogma 2 قابلیت شروع بازی جدید را دریافت خواهد کرد.

بازی نقش‌آفرینی اکشن و جهان‌باز Dragon’s Dogma 2 باوجود تحسین گسترده منتقدان، پس از انتشار با حواشی‌ای همراه شد. این حواشی شامل کشف وجود فروشگاه ریزمعاملات درون بازی، در کنار مشکل

نسخه‌ی Steam بازی Dragon’s Dogma 2 قابلیت شروع بازی جدید را دریافت خواهد کرد.

بازی نقش‌آفرینی اکشن و جهان‌باز Dragon’s Dogma 2 باوجود تحسین گسترده منتقدان، پس از انتشار با حواشی‌ای همراه شد. این حواشی شامل کشف وجود فروشگاه ریزمعاملات درون بازی، در کنار مشکلات فنی و عملکردی نسخه‌ی PC بازی می‌شد.

کپکام در به‌روزرسانی جدید خود در استیم، به تعدادی از این مشکلات پرداخته است. در این به‌روزرسانی، توسعه‌دهنده تایید می‌کند که قابلیت شروع یک ذخیره‌ی جدید بازی را نیز به نسخه‌ی استیم اضافه خواهد کرد.

برای درک بهتر، لازم به ذکر است که در حال حاضر، بازیکنان Dragon’s Dogma 2 می‌توانند مراحل بازی را دوباره از ابتدا تجربه کنند، اما گزینه‌ای برای این کار درون خود بازی وجود ندارد. بازیکنان برای شروع یک بازی جدید مجبور هستند به محل ذخیره‌ی بازی در کامپیوتر یا کنسول خود مراجعه کنند و فایل ذخیره‌ی موجود را به صورت دستی پاک کنند.

کپکام می‌گوید: «ما در تلاش برای اضافه کردن قابلیتی به نسخه‌ی استیم بازی هستیم که به بازیکنانی که در حال تجربه‌ی بازی هستند، امکان آغاز دوباره‌ی بازی را بدهد. جزئیات بیشتر در این مورد به زودی اعلام خواهد شد.»

قابل ذکر است که Dragon’s Dogma 2 تنها امکان داشتن یک فایل ذخیره را می‌دهد. پیش از عرضه‌ی بازی، کارگردان بازی، هیدئاکی ایتسونو، اعلام کرده بود که این محدودیت برای «تشویق بازیکنان به کاوش بیشتر» در نظر گرفته شده است. برای مطالعه‌ی بیشتر در این مورد می‌توانید به [لینک مصاحبه‌ی هیدئاکی ایتسونو] مراجعه کنید.

Dragon’s Dogma 2 برای ps5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است. 

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

نسخه‌ی Steam بازی Dragon’s Dogma 2 قابلیت شروع بازی جدید را دریافت خواهد کرد. - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش