عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
خرید اکانت آماده و حرفه ای MW3 اکتیویژن لول بالا | مدرن وارفار ۳ دارندگان Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند Persona 3 Reload Expansion Pass را به‌صورت رایگان دریافت کنند! دانلود مود بازی Chicken Gun برای اندروید دانلود Basketball Stars 1.46.0 - بازی ستاره های بسکتبال اندروید + مود تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Tchia در تابستون برای switch عرضه می شود

بازی Tchia در تابستون برای switch عرضه می شود

استودیوی Awaceb در کنار ناشر Kepler Interactive، آماده‌ی عرضه‌ی بازی ماجراجویی در دنیای باز Tchia برای طیف وسیع‌تری از بازیکنان است. این بازی که در مارس سال گذشته برای پلی‌استیشن و

بازی Tchia در تابستون برای switch عرضه می شود

استودیوی Awaceb در کنار ناشر Kepler Interactive، آماده‌ی عرضه‌ی بازی ماجراجویی در دنیای باز Tchia برای طیف وسیع‌تری از بازیکنان است. این بازی که در مارس سال گذشته برای پلی‌استیشن و کامپیوتر (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) عرضه شده بود، قرار است در تابستان امسال برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود.

علاوه بر این، سازنده‌ی بازی تایید کرد که Tchia در حال حاضر از طریق استیم نیز قابل خریداری است. عرضه‌ی بازی در استیم با به‌روزرسانی رایگان و محتوای جدیدی شامل هشت ملودی روح جدید همراه است. این ملودی‌ها قابلیت‌های جدیدی مانند Super Boat (قایقرانی سریع‌تر)، Acrobat Mode (پرش‌های بسیار بلندتر)، Human Torch (شلیک گلوله‌های آتشین) و موارد دیگر را به بازیکنان ارائه می‌دهند.

از طرفی، بازیکنان اکنون می‌توانند لباس‌های آرایشی جدیدی بپوشند که باعث می‌شود شبیه به حیوانات مختلف به نظر برسند (طبق گفته‌ی Awaceb، این قابلیت صرفاً جنبه‌ی زیبایی دارد و هیچ مزیتی به همراه ندارد). همچنین تنظیمات جدیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با Soul Meter نامحدود بازی کنید. برای جزئیات بیشتر، تریلر زیر را تماشا کنید.

Tchia در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Tchia در تابستون برای switch عرضه می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش