عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Turbo Stars توربو استارز برای اندروید دانلود DOTA 2 June 2024 Update - آپدیت بازی دوتا 2 برای کامپیوتر دانلود بازی This Land Is My Land برای کامپیوتر دانلود مد گرافیکی Need for Speed: Underground 2 Remix بسته الحاقی جدید Helldivers 2 سلاح، زره، شنل و موارد بیشتری را به بازی اضافه می‌کند!
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   احتمالاً به زودی تاریخ انتشار Star Wars Outlaws اعلام می‌شود

احتمالاً به زودی تاریخ انتشار Star Wars Outlaws اعلام می‌شود

زمانی که یوبی‌سافت و استودیوی توسعه‌دهنده Massive Entertainment به طور رسمی از بازی اکشن-ماجراجویی(Open World) تحت عنوان Star Wars Outlaws در سال گذشته رونمایی کردند، پنجره‌ی عرضه‌

احتمالاً به زودی تاریخ انتشار Star Wars Outlaws اعلام می‌شود

زمانی که یوبی‌سافت و استودیوی توسعه‌دهنده Massive Entertainment به طور رسمی از بازی اکشن-ماجراجویی(Open World) تحت عنوان Star Wars Outlaws در سال گذشته رونمایی کردند، پنجره‌ی عرضه‌ی این بازی به صورت رسمی سال ۲۰۲۴ اعلام شد. با اینکه از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه‌ی بازی منتشر نشده است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که ممکن است این موضوع به زودی تغییر کند.

بازی Star Wars Outlaws اخیراً توسط کمیته‌ی رده‌بندی و مدیریت بازی‌های کره‌ی جنوبی (GRAC) رده‌بندی سنی دریافت کرده است. این بازی موفق به کسب رده‌ی سنی ۱۹+ شده است (که معادل رده‌ی M توسط ESRB می‌باشد). رده‌بندی سنی برای عناوین به طور کلی در اواخر چرخه‌ی پیش از عرضه‌ی آن‌ها انجام می‌شود، که نشان می‌دهد Outlaws ممکن است به خط پایان نزدیک شده باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تام هندرسون، افشاکننده‌ی برجسته‌ی بازی‌های ویدیویی، در اوایل سال جاری مدعی شد که عرضه‌ی این بازی برای زمانی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. اگر این همچنان برنامه‌ی یوبی‌سافت باشد، باید طی هفته‌های آینده اخبار ملموسی در این رابطه بشنویم.

بازی Star Wars Outlaws برای پلتفرم‌های ps5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. اخیراً تأیید شد که این بازی با پشتیبانی از فناوری‌های Ray Tracing و DLSS 3 روی پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

احتمالاً به زودی تاریخ انتشار Star Wars Outlaws اعلام می‌شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش