عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Rise of Mafia: Call of Revenge برای اندروید دانلود ترینر بازی Dying Light 2 Stay Human دانلود بازی Mortal Kombat 1 – Premium Edition برای کامپیوتر دانلود Mr Autofire 2.8.0 - بازی اکشن آقای شلیک برای اندروید + مود پول بینهایت دانلود Star Trek Fleet Command 1.000.33854 - بازی پیشتازان زمان + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Tails of Iron 2: Whiskers of Winter معرفی شد

بازی Tails of Iron 2: Whiskers of Winter معرفی شد

استودیوی Odd Bug Studio و ناشر United Label دنباله‌ای برای بازی نقش‌آفرینی اکشن و اسکرول-جانبِی محبوب Tails of Ironکه در سال ۲۰۲۱ عرضه شد را معرفی کرده‌اند. این بازی با عنوان Tails of I

بازی Tails of Iron 2: Whiskers of Winter معرفی شد

استودیوی Odd Bug Studio و ناشر United Label دنباله‌ای برای بازی نقش‌آفرینی اکشن و اسکرول-جانبِی محبوب Tails of Ironکه در سال ۲۰۲۱ عرضه شد را معرفی کرده‌اند. این بازی با عنوان Tails of Iron 2: Whiskers of Winter معرفی شده و با تریلری که منتشر شده آن را ببینید، قرار است در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های PC، ps5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه شود.

Tails of Iron 2: Whiskers of Winter داستان خود را از جایی که نسخه اول تمام شد، آغاز می‌کند. بازیکنان کنترل Arlo را به دست می‌گیرند که در سفری خونین برای انتقام از Dark Wings (بال‌های تاریک) است. بازی همچنین دارای ماموریت‌های جانبی جدید شکار هیولا علیه دشمنان عظیم‌الجثه خواهد بود.

Arlo برای پیشبردن سفر خود می‌تواند از تاثیرات عناصر بر سلاح‌هایش استفاده کند و همچنین از دیگر قابلیت‌ها برای شکست دادن دشمنان در مسیرش بهره ببرد. در طول مسیر، Arlo باید به Garrison (قرارگاه) شمالیِ Winter’s Edge در بازسازی کمک کند.

شبیه به نسخه‌ی اول، Tails of Iron 2: Whiskers of Winter نیز مبارزاتی الهام‌گرفته از سری بازی‌های Souls خواهد داشت که سازنده آن را “هاردکور” توصیف کرده است. بخش ساخت‌وساز پایگاه نیز بهبود یافته و به بازیکنان امکان ساخت و ارتقای ساختمان‌های مختلف در Winter’s Edge را می‌دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Tails of Iron 2: Whiskers of Winter معرفی شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش