عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA دانلود 3 God Of War - بازی خدای جنگ ۳ برای کامپیوتر دانلود Vegas Crime Simulator 2 v3.1.3 - شبیه ساز جنایات وگاس 2 اندروید + مود فروش جهانی نینتندو سوییچ به 139.36 میلیون واحد رسید دانلود نرم افزار اجرای برنامه و بازیهای آندروید بر روی ویندوز – BlueStacks App Player 5.11.100.1063
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دنیای Soulframe با تریلر جدید جان گرفت

دنیای Soulframe با تریلر جدید جان گرفت

استودیوی دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی چندنفره Soulframe منتشر کرده است که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. این تریلر که به صو

دنیای Soulframe با تریلر جدید جان گرفت

استودیوی دیجیتال اکستریمز (Digital Extremes) تریلر جدیدی از بازی نقش آفرینی چندنفره Soulframe منتشر کرده است که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. این تریلر که به صورت پیش از آلفا (pre-alpha) است، نگاهی به داستان بازی از طریق شعری که درون بازی خوانده می‌شود و همچنین سبک‌های مختلف بازی از مخفی‌کاری تا حمله‌های تمام‌عیار ارائه می‌دهد.

Soulframe که مدت‌ها در حال توسعه بوده است، در ماه دسامبر یک تست اولیه دریافت کرد. این تست شامل بخشی از جزیره اصلی بازی به همراه سیاه‌چاله‌هایی برای مبارزه بود. همچنین به بازیکنان اجازه داده شد تا گزینه‌های شخصی‌سازی و سیستم‌های پیشرفت را آزمایش کنند.

نمایش عمیق‌تری از گیم‌پلی بازی در آگوست ۲۰۲۳ ارائه شد که نگاهی به محیط‌ها، مبارزه با باس‌ها و مهم‌تر از همه، سیستم مبارزه به ما داد.

هنوز تاریخ انتشار Soulframe مشخص نشده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دنیای Soulframe با تریلر جدید جان گرفت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش