عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش Deep Rock Galactic از 8 میلیون فراتر رفت دانلود ترینر بازی Gunfire Reborn آموزش رفع لگ بازی Pes 2019 دانلود مود بازی MA 2 – President Simulator PRO 1.0.36 برای اندروید دانلود The Rogue Prince of Persia - بازی شاهزاده سرکش ایرانی کامپیوتر
صفحه اصلی   اندروید   بازی نقش آفرینی   دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید

دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید

دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید Re:END یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) تک‌نفره و با حال و هوای آرام اندروید است که یادآور بازی‌های آنلاین چندنفره (MMO) محبوب اواخر دهه ۲۰۰۰ میل

دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید

دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید

Re:END یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) تک‌نفره و با حال و هوای آرام اندروید است که یادآور بازی‌های آنلاین چندنفره (MMO) محبوب اواخر دهه ۲۰۰۰ میلادی می‌باشد. این بازی برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده و دارای کنترل‌های ساده و در عین حال سیستمی عمیق با قابلیت ارتقاء سطح (Leveling)، تناسخ (Reincarnation)، همراه (Pet)، ارتقاء تجهیزات و ... است.

ویژگی‌های کلیدی Re:END:

  • سطح‌بندی و تناسخ: همانند دیگر بازی‌های RPG، در Re:END نیز با غلبه بر دشمنان و گذراندن مراحل، سطح خود را بالا می‌برید (Level Up) و قوی‌تر می‌شوید. در هر بار ارتقاء سطح، می‌توانید امتیازهای مربوط به ویژگی‌های شخصیت خود را اختصاص دهید. همچنین، قابلیت تناسخ به شما امکان می‌دهد تا با از دست دادن سطح فعلی، دوباره از ابتدا اما با مزایای جدید شروع کنید و قوی‌تر شوید.
  • گردآوری مواد اولیه و ارتقاء سلاح: برای ارتقاء قدرت خود در بازی، می‌توانید با شکست دادن هیولاهای قدرتمند و ماهی‌گیری، مواد اولیه را جمع‌آوری کنید و با استفاده از آن‌ها، تجهیزات خود را بهبود بخشید.
  • همراهان (Pet): در Re:END این امکان وجود دارد که تقریبا از تمامی دشمنان، حتی باس‌ها (Boss) موجود در بازی، به عنوان همراه خود استفاده کنید! (البته برخی از هیولاهای حاضر در بخش مبارزه تن به همراهی نمی‌دهند). شانس همراه شدن دشمنان پس از شکست دادن آن‌ها بسیار کم است، اما در صورت موفقیت، همراهی قدرتمند به دست خواهید آورد.
  • کنترل‌های ساده و در عین حال عمیق: این بازی با داشتن کنترل‌های لمسی مناسب برای گوشی‌های هوشمند، تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. در عین حال، سیستم ارتقاء و مبارزات بازی Re:END دارای عمق قابل قبولی است و می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم کند.

اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی آرام و تک‌نفره با المان‌های نوستالژیک هستید، بازی Re:END می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ویژگی های نسخه مود :

Unlimited Stat Points
ویژگــی های بازی
  • سطح‌بندی و تناسخ
  • گردآوری مواد و ارتقاء سلاح
  • گرافیک پیکسلی زیبا
  • جهانی وسیع برای کاوش
گالری تصاویر
دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی نقش آفرینی Re:END برای اندروید - Download

دانلود نسخه مود v2.5.0 با حجم 104 مگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود مود Evil Lands MOD 2.9.0 - هک بازی اکشن و نقش آفرینی جزایر شیطان برای اندروید دانلود مود Pickle Pete: Survivor - هک بازی ترشی پیت بقا اندروید دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید دانلود مود Conqueror girls - هک بازی نقش آفرینی دختران فاتح اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش