عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Hydroneer – Journey to Volcalidus برای کامپیوتر حل ارور run in safe mode در بازی های کامپیوتری دانلود Supreme Duelist Stickman 3.4.8 - بازی دوئل عالی استیکمن اندروید + مود دانلود Gunship Battle Total Warfare 6.4.18 - بازی نبرد تسلیحاتی اندروید + مود دانلود State Connect MOD 1.95 - بازی اتصال خیابان ها برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   343 Industries همچنان به دنبال گسترش دنیای Halo است

343 Industries همچنان به دنبال گسترش دنیای Halo است

استودیوی 343 Industries شاید دیگر به‌صورت فصلی برای Halo Infinite آپدیت منتشر نکند، اما ساخت محتوای جدید برای این بازی تیراندازی همچنان در این استودیو ادامه دارد و بخش قابل توجهی از آن نیز به&zwn

343 Industries همچنان به دنبال گسترش دنیای Halo است

استودیوی 343 Industries شاید دیگر به‌صورت فصلی برای Halo Infinite آپدیت منتشر نکند، اما ساخت محتوای جدید برای این بازی تیراندازی همچنان در این استودیو ادامه دارد و بخش قابل توجهی از آن نیز به‌زودی از طریق یک آپدیت در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال، همانطور که حدس می‌زنید، این استودیو احتمالا برنامه‌های بزرگ و بلندمدتی برای آینده‌ی Halo در نظر دارد و همچنان به استخدام افراد جدید برای کار روی این فرنچایز ادامه می‌دهد.

برایان جارارد، مدیر بخش ارتباط با جامعه‌ی 343 Industries، به‌تازگی در توییتر درباره‌ی «دوران سخت و ناگوار صنعت بازی» صحبت کرد که طی یک سال و نیم گذشته شاهد تعدیل نیروی گسترده بوده است. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، Riot Games، Embracer Group و بسیاری دیگر اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند.

جارارد نوشت: «اگر بتواند برای کسی مفید باشد، لطفاً توجه داشته باشید که در حال حاضر موقعیت‌های شغلی در استودیوی 343 Industries برای کار روی آینده‌ی فرنچایز Halo وجود دارد.»

در شرح تمام موقعیت‌های شغلی که جارارد در توییت خود به آن‌ها لینک داده است، آمده است: «ما به دنبال اسپارتان‌های جدیدی هستیم تا به تیم ما برای ساخت نسل بعدی بازی‌ها و تجربیات در دنیای علمی-تخیلی موفق خود بپیوندند.» همچنین در آگهی‌های استخدام به «عناوین آینده‌ی Halo» نیز اشاره شده است.

البته، جای تعجب ندارد که عناوین آینده‌ی Halo تا حدی در حال ساخت در 343 Industries هستند و گزارش‌ها و افشاگری‌های اخیر نیز همین موضوع را تأیید می‌کنند. طبق گزارش‌ها، بازی بعدی Halo که استودیو روی آن کار می‌کند، با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

همچنین گفته می‌شد که یک بازی بتل رویال Halo توسط Certain Affinity در حال توسعه است، اما ادعا شده که این پروژه لغو شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

343 Industries همچنان به دنبال گسترش دنیای Halo است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش